staljin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hei, Er interessert i den Sony skjermen som er ukens tilbudt på Komplett. Søkte med Google, men fant ingen online tester. Noen som kan hjelpe med litt mer info om den? På enkelte utenlandske nettbutikker står denne skjermen oppført med 700:1 kontrast og 16ms svar tid, så ikke vet jeg. Takker saljin Endret 7. juni 2006 av staljin Lenke til kommentar
Nooste Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg lurer på om det virkelig er høydejustering på denne? finner det ikke ut på www.sony.de de eneste av sonysidene som har opplysninger om denne skjermen. Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hei, Lurer på det samme som dere, virker som et godt kjøp. Er noe jeg lurer på, hvordan er forholdet mellom lysstyrke og konstrast? Grunnen til at jeg spør er at Sony skjermen har 250cd/m2, og 1000:1, mens en annen skjerm som jeg tenker litt på LG L1950B-SF har 300cd/m2, og 700:1. Hva er best? Tenker på å kjøpe 2 stykker, for å kjøre dual screen. Noen som vet tykkelsen på kantene på disse skjermene? Endret 7. juni 2006 av Kaare Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ingen som vet noe om den skjermen? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Spesifikasjonene så jo bra ut i alle fall. Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kjøpte denne når den var på tilbud til 1995 kroner. Det eneste jeg har å utsette på denne skjermen er sortnivå, det er elendig. Alt i alt mye skjerm for pengene. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) I forhold til andre LCD-skjermer eller rent generelt? Endret 22. juni 2006 av CAT-scan Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har sett andre lcd skjermer med bedre sortnivå enn denne her. Jeg bruker den som surfe-skjerm og det funker den glimmrende til. Til spill og film kommer jeg fortsatt til å bruke crt'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå