Gå til innhold

Motorstorm In-Game Klipp

Avean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det er milevis mellom CGI`en fra 05 og dette er det ingen vits å diskutere ein gang.Men eg syns spillet straks spg mye bedre ut i FPS view.Men det ser fortsatt ut til å gå treegt,med dårlig fartsfølelse.Men dette er vel kansje litt vanskelig å dømme utifra et lavoppløst klipp. Uansett så må eg si det at eg elsker gjørmeeffekten i spillet :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Joda jeg er forsåvidt enig i det du sier, og synes også de helst skal vise reell vare når de først viser noe.

Men stort sett alle spill kommer jo med litt vel pompøse demosnutter om dagen.

Tenker på f.eks Call of Duty 3 eller Killzone 2, og selv om de bare blir halvparten så bra som de ser ut nå skal ikke jeg føle meg snytt.

Er vel generellt av den oppfatning av at all reklame skal tas med en klype salt, uansett hva de prøver å selge.

Hadde vært artig å sett en video fra den konferansen da :D

Uansett, jeg har vel egentlig ikke så mye mer grunn til å stole på MS enn Sony, men så lar jeg øynene bestemme hva jeg synes er best mot slutten av året også. 

Tror nok jeg må ha alle tre :thumbup:

6258454[/snapback]

Tror veldig mange har blitt skeptiske til datagrafikk etter å ha blitt imponert av fancy reklamer og skjermbilder for så å ende opp med å spille noe med crappy grafikk. Husker f.eks. X-Wing fra rundt 94. Flott innpakning med skikkelige fancy skjermbilder utenpå esken. Etter å ha spillt i fem minutter; "hæ skal de grå greiene være romskip". Men gameplayet i X-Wing var konge, etter min oppfatning en av klassikerne. Og det er vel kanskje det man glemmer litt opp i alt grafikkpreiket; at spillbarhet betyr alt for et spill. Etter hvert tror jeg også at man vil fokusere mer på gameplay når hypen rundt next-gen grafikk stilner av.

Tror forresten X-Wing er et av få spill som har greid å øke pulsen min til uanstendige nivåer. En del av missionene var ekstremt vanskelige. Blant annet på slutten av campaign 1 eller 2. Tror første del bestod i å skyte ned en del miner som skyter tilbake, noe som i seg selv var meget vanskelig. Deretter kommer det en pause på et minutt eller to før man har minimalt med tid på å skyte ut tre torpedoer på angripende shuttles som angriper en av dine egne romferger. Kanskje det er nettopp slike øyeblikk dagens utviklere har problemer med å skape opp i all fokuseringen på grafikk.

Lenke til kommentar

Hvorfor må Motorstorm bli nevnt over alt på dette forumet ? Ja det holder ikke samme kvalitet som CGI filmene fra E3 05, men hva så ? Grafikken ser ut til å bli god nok den, selv om spillet ser ganske så ordinært og kjedelig ut.

Gameplay vil nok bli enda viktigere enn grafikken, siden grafikken begynner å bli ganske så god på alt fra pc til konsoll nå.

Litt off topic så synes jeg at King Kong spillet er utrolig bra mange plasser. Da spesiellt i de områdene du møter på t-rex, og egentlig ikke har noe annet valg enn å flykte. Fikk et lite kick av den ene plassen hvor jeg var sinnsykt usikker på om jeg skulle klare å nå en port jeg hadde åpnet før t-rex tok meg igjen. Da kriblet det. Mer sånn i spill, og jeg blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Hvorfor må Motorstorm bli nevnt over alt på dette forumet ? Ja det holder ikke samme kvalitet som CGI filmene fra E3 05, men hva så ? Grafikken ser ut til å bli god nok den, selv om spillet ser ganske så ordinært og kjedelig ut.

Gameplay vil nok bli enda viktigere enn grafikken, siden grafikken begynner å bli ganske så god på alt fra pc til konsoll nå.

Litt off topic så synes jeg at King Kong spillet er utrolig bra mange plasser. Da spesiellt i de områdene du møter på t-rex, og egentlig ikke har noe annet valg enn å flykte. Fikk et lite kick av den ene plassen hvor jeg var sinnsykt usikker på om jeg skulle klare å nå en port jeg hadde åpnet før t-rex tok meg igjen. Da kriblet det. Mer sånn i spill, og jeg blir fornøyd.

6259201[/snapback]

For å fortsette off topic, så synes jeg også at King Kong var genialt enkelte steder. Fikk skikkelig flashback fra da jeg var liten og så Jurassic Park på kino når du prøver å løpe fra en flokk dinosaurer, mens du hører at de haler innpå :)

Syns at spillet var så kort repetitivt, for det hadde virkelig stort potensiale :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...