Beatnut Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Er det en egen tråd med gode programmer du ikke klarer deg uten som begrenser seg til programmer du får kjørt på *nix-systemer? Jeg vet jo godt at det er en meget bra tråd her, men at den ikke skiller mellom hva som går til hvilket OS og/eller at mesteparten der er til MSWin. Jeg ser at i noen av programmene står det hvilke OS det går på, men slettes ikke alle. Hvis det ikke er, hadde det vært en ide å lage en avstikker her med en liste over gode (og SELVFØLGELIG gratis) programmer som ikke nødvendigvis pleier å være standard i de forskjellige pakkene? EasyUbuntu-samlingen til Ubuntu er ett godt eksempel på noe som ike kommer som standard, men som er bra og meget nyttig (dog bare for Ubuntu-brukere her da.. ). Ett annet eksempel kan jo være å liste opp diverse alternativer til hverandre. For eksempel X11 vs DirectFB. Eller hva med UltraMixer som man kan bruke opp mot Hercules Dj-Console med MIDI? På mange måter ett tips-kart i programvare-jungelen. Kan jo hende dette er en idiotisk ide, men jeg kaster nå ut ballen likevel. Edit: Og selvfølgelig sette den som sticky hvis den utvikler seg og holdes ved like. Edit 2: Jeg kommer også til å spørre på orginal-tråden om det hadde vært en ide å for eksempel legge noen ikoner foran hvert program i listen som fortalte hvilke OS det går på. De kommer sikkert til å hate meg for å komme med ett forslag som innebærer utrolig mye arbeid for trådstarter.. Endret 6. juni 2006 av Beatnut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå