rar_mann Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hei, Min far fikk en Nokia av en i familien mens han var på ferie i Pakistan. Den er kjøpt i USA. Etter at han landet her i Norge virket alt som fint, men etter hvert viste det seg at han ikke får inn nett hele tiden. Nettet kommer å går, kan bli borte i mange timer....... Kan non hjelpe meg? Hva kan jeg gjøre? Finnes det noen verksted som kan fikse noe sånt i Oslo? Endret 6. juni 2006 av rar_mann Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Han har ingen rettigheter på produkter kjøpt i andre land. Garantien til Nokia er nærmest ikke-eksisterende og du må nok levere den inn til en Nokia-reparatør og betale penger for å få den reparert. Kanskje du skal sjekke hva som står i signaturen din? Utrolig irriterendes å lese posten din. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvilken modell er det? Og har den 3G? Lenke til kommentar
rar_mann Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Han har ingen rettigheter på produkter kjøpt i andre land. Garantien til Nokia er nærmest ikke-eksisterende og du må nok levere den inn til en Nokia-reparatør og betale penger for å få den reparert. Kanskje du skal sjekke hva som står i signaturen din? Utrolig irriterendes å lese posten din. 6257100[/snapback] i signaturen ...hmmmmm Lenke til kommentar
rar_mann Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hvilken modell er det? Og har den 3G? 6257101[/snapback] Nokia 6230 / 6230i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå