Myst Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Brandon? Both? Du følger jammen godt med! Du mener selvsagt dr. Brennan og Booth, og det er ikke noe overraskelse at det ble noe mellom dem til slutt. De er som turtelduer, men de våger ingenting fordi de vil kun ha et profesjonelt forhold. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hehe, edit nå ;P Glemmer fort navn på tvserie karakterer når det blir så mye. Men ja, kjemien mellom Brennan og Booth har vært der fra dag en. Men ser ikke ut som om de kommer til og gjøre så mye med det denna sesongen utenom litt små flørting. Leste en artikkel for lenge siden, hvor produsern sa at om de spleisa brennan og booth sammen så tidlig. Så ville det ødlegge serien, noe jeg ikke er enig i men ,) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gleder meg til etter jul når Bones kommer tilbake Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja jeg er enig, det ville ødelegge serien litt. De har et profesjonelt forhold nå og det funker veldig bra, de er naturlig vittige mot hverandre og litt små flørting holder spenningen oppe. Tror alt ville gå nedover om de ble sammen, da hadde det blitt mye kjærlighet istedenfor mordsaker. Hodges og Angie giftet seg, det holder for nå. Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jepp, bones er bra etter min mening:) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Bare minne dere på at at bones nyeste sesongen starter på tv3 i kveld. Verdt og få med seg, ser ut til og bli beste bones sesongen til nå. så tune in and enjoy! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser frem til ny episode(for meg i alle fall), av bones i kveld Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har noen sett episode 9 av sesong 3?! Åååh, jeg ble helt hysterisk da BB kysset, endelig kom det første kysset! Greit, det var kanskje ikke romantisk men gøy det var det! Her er et klipp av en lengere versjon av kysset: Klikk Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hehe, ja var en lenge etter lengta scene det. var samme episode som booth fikset et juletree utenfor fengslet? likte den episoden godt, en av de beste til nå. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Bones er utrolig bra . Jeg forelska meg i det etter en episode, da kjøpte jeg sesong 1. Og etter det har jeg bare blitt mer og mer hekta ! Sesong to er allerede kommet i samlinga, og sesong 3 sees med iver : D Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 God serie... i begynnelsen var jeg sikker på at hu dama var hun som spilte datteren i Gilmore Girls Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fy søren for en episode! Nå så vi en sjelden side av Bones; da hun tuller på slutten og danser og "sloss". Bones som alltid er så seriøs og direkte. Likte kostymen hennes da, passet henne bra, selv om håret ikke trengte å ha så mye volum. Og det viktigste: hun har fine pupper egentlig. Første gang vi får sett dem så avdekket. Lurer på om folka fikk velge egne kostymer til denne episoden, eller forfatterne som bestemte det som vanlig..? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bones er bra det, mye action og smart tenkning, en grei torsdags kveld underholdning^^ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg liker veldig godt Bones jeg og gleder meg til å se serien en gang til når jeg får andre sesong på dvd. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hahahaha dagens episode, " i think he likes us. Dooo you like us? " bones, booth og han psykiatern sammen er så kule. Misstenker at han er den mordern de jakter som sesongens badguy. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hadde aldri trodd at Zack var hjelperen. Kommer til å savne han i sesong fire. Endret 9. oktober 2008 av hernil Lenke til kommentar
Idalykk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bones er en dritbra serie; ) either u want it or not. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå