mornings Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har et ata-raid kort som jeg vil bruke, med to ide porter. Noen har sagt at jeg må ha to like store hardisker for å bruke denne optimalt. Er det noen som kan si meg hva jeg skal gjøre... Kan jeg bruke en harddisk og en cd-rom... Endret 6. juni 2006 av mornings Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvilken modell er det (spekks + link) og hva skal du bruke den til? De fleste pata kontrollerkort støtter ikke CD-rom. Det andre med at du må bruke like harddisker gjelder kun hvis kontrolleren støtter raid. Lenke til kommentar
mornings Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Det er Promise Ultra100 tx2 med to IDE Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har et ata-raid kort som jeg vil bruke, med to ide porter.Noen har sagt at jeg må ha to like store hardisker for å bruke denne optimalt. Er det noen som kan si meg hva jeg skal gjøre... Kan jeg bruke en harddisk og en cd-rom... 6257032[/snapback] kontroller støtter følgende: Ultra ATA/100, Ultra ATA/66, Ultra ATA/33, EIDE Ultra DMA 5/4/3/2/1/0; DMA 2/1/0; PIO 4/3/2/1/0 derfor er det ingen problem å kjøre CD/DVD rom. Diskene bør fortrinnsvis være identiske, alt avhengig hvilken type RAID du skal kjøre..... Lenke til kommentar
mornings Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Takk. Måtte bare få mine små grå til å starte. lenge siden jeg har prøvd den nå. No funke alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå