farballa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Dama trenger en Laptop til studiene, er det noen som har et forslag til en god en til under 10K ? Ho er egentlig ganske dreven på Mac, men jeg kan ikke noe om mac, så det hadde vært greit om ho hadde ei maskin jeg kunne fikse når ikke alt funker Endret 6. juni 2006 av farballa Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) har bare 2ord og 4tall å si: Dell Inspiron 6400 prøv å se om du får et bra tilbud til 10k, vis ikke skal vi finne noe annet skulle gjerne sett selv, men et litt opptatt med pugging Endret 6. juni 2006 av alex91 Lenke til kommentar
farballa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Har sett på Dell før, trur ikke utsjånaden helt når opp. Har vist henne dem før, og til og med jeg syntes jo Dell sine laptoper er stygge som fly Og jenter er jo enda mer opptatt av utsjånad enn oss mannfolka Lenke til kommentar
martbo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Siden hun allerede er dreven på mac, hvorfor ikke se på en macBook? Leste det om at du ikke kan noe om det, men det er ikke mye å kunne. Veldig mye er selvforklart. Vil ikke at dette utvikler seg til en mac vs. pc diskusjon, dette var kun ment som et forslag Lenke til kommentar
farballa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Siden hun allerede er dreven på mac, hvorfor ikke se på en macBook? Har sett litt på Macbooken, og den ser helt ok ut, men den er jo også ganske dyr i forhold til Windows baserte pcer, også har jeg hørt at en trenger i alle fall 768 mb Ram på Mac fordi Os X spiser minne ? Og da blir jo raskt prisen helt på kanten selv med studentrabatt.. Leste det om at du ikke kan noe om det, men det er ikke mye å kunne. Veldig mye er selvforklart Men så kommer det den dagen noe går galt da Endret 6. juni 2006 av farballa Lenke til kommentar
martbo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 På macbooken skal det være veldig enkelt å sette inn ram selv, da kan man kjøpe billig ram fra feks komplett. Personlig synes jeg ikke prisen er så ille om man ser på alt man får. Mye programvare du bare kan drømme om hvis man kjøper feks en del pc. I tillegg har du muligheten til å kjøre OS X, windows og linux. Som du selv sier går ofte ting galt til slutt. Etter egne erfaringer vil jeg tørre å påstå at ting er mer logisk satt opp i OS X, slik at det er enklere å finne ut av hva som er galt selv om du som du selv sier ikke har peiling. Det finnes også et hav av steder der ute hvor du kan få hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå