Bytex Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Totalt bogus. Modellene som demonstrerer skiten på TV shop er alle fitness-folk med sixpack fra før. De får bare betalt en pen sum for å klistre trynet sitt på reklamefilmen. En kompis av meg kjøpte et sånt belte bare på kødd. Det gjør skikkelig fysisk vondt å ha det på over tid. Du får strømpulser i mageregionen, og det er absolutt IKKE behagelig. Pluss at du er stiv og støl i flere dager etterpå. Nei, skal du ha definerte magemuskler er det bare en ting som gjelder. Riktig kosthold og regelmessig trening. Basta. Syns jeg ser for meg en kar med sixpack-mage og slappe muskler overalt ellers på kroppen. Temmelig freaky syn vil jeg tro. Endret 7. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nei, skal du ha definerte magemuskler er det bare en ting som gjelder. Riktig kosthold og regelmessig trening. Basta. 6258563[/snapback] Helt rett. Altfor mange som prøver å unngå dette på alle mulige måter, når de innerst inne vet at dette er det enste, utenom fettsuging, som hjelper. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det funker ikke så ikke prøv Det er ikke en enkel måte å få se bra trent ut uten å faktisk trene og ha et bra kosthold. Det er en hard og lang vei, men den er så absolutt verdt det 6257287[/snapback] Hvis det faktisk skal synes, så må du faktisk slanke deg eller trene musklene überstore... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei! for en stund siden var jeg innpå en side, sånn tvshop side. og kom over et sånt magebelte som skal gjøre det enklere å få six-pack, bare ha det på magen e.l. men jeg har klart å glemme nett-siden og navnet på dette "belte saken" =P noen som vet hva jeg snakker om? og kan hjelpe meg å huske? 6256987[/snapback] ta heller 50 sit-ups hver kveld eller morgen i en mnd ikke mye stress og du får sixpack av det hvis du ikke har veldig høy fett% Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nåja. Sjølv har eg ein ganske lav fettprosent, men har aldri klart å få six-pack. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes synd på personer som betaler penger for å bli lurt.Gi heller pengene til meg så skal jeg fortelle deg hvordan du kan gå ned i vekt og få six-pack. 6258289[/snapback] Man kan jo gå ned på quagmire måten ^^ Lenke til kommentar
salah Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvis du tenker på at du kan sitte og spille WoW/CS og samtidig få six-pack må du tenke deg -- to ganger om. Situps og god kosthold er nok det som trengs for å få sixpack. Det er ikke så verst som du tenker. Har selv sånn magedings, det er som en bred belte rundt magen right? Forkastelig søppel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Den har jeg og sett. De tok en iskremmannselger på iskrembusykkel og han hadde kulemage, og etter 30 minutter mens han sykla i studio og hadde på seg beltet fikk han en sixpack Løp og kjøp? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Funket litt på meg, kanskje fordi jenter generelt ikke har så fremtredende magemuskler? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nå har ikke jeg testa det selv, men leste noen forbrukertester omkring slike apparater. Musklene ble visstnok mer fremtredende(hvis du da hadde noen fra før), men du bygger definitivt ikke noe nytt 6258297[/snapback] Hva mener du med mer framtredene uten at du bygger større muskler? At du forbrenner fett fra magen? Punktslanking er umulig! 6258551[/snapback] Nei, ikke slanking overhodet. Elektriske impulser som dette f.eks strammer musklene, dvs at de, iallefall mens du bruker det, vil synes bedre. (Hvis du allerede har tilnærmet sixpack). Hvis dette er sant tipper jeg dog at det vil gi seg så snart du slutter å ha på det beltet, for det er ikke som om de faktisk gjør noe varig. Som sagt var dette noe jeg leste i en forbrukertest et sted, så ta det med en klype salt. Stort sett er det jo bare bogus uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 De er jo ikke slankende, de skal "bygge" muskler.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 finner di vel her , http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO og alt annet søppel di selger der Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Spar pengene og ta heller 20 situps ekstra hver dag.. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 beste måten å få sixpack på er å ta 400 - 600 hver dag og drikke bare vann. Epz. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 skal faktisk prøve det en dag epzilon imorra eller lørdag Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 beste måten å få sixpack på er å ta 400 - 600 hver dag og drikke bare vann. Epz. 6265350[/snapback] Hvorfor ta så mange? Prøv heller 20 tunge med belastning. Og hvis det er six-pack som er målet, ville jeg heller brukt tiden min til å jogge, da til og med en 3-åring har store nok muskler til å ha six-pack med riktig fettprosent. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 En venn av meg haddet et belte som var omtrent sånn... Det skulle vibrere for at du skulle få muskler. Poenget var at det vibrerte når du ikke strammet musklene, derfor var du nødt til å stramme magen konstant når du hadde det på for at du ikke skulle riste som f***. Selve beltet hadde ingen magisk effekt, som det var lovet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Alle har magemuskler, men de er skjult under underhudsfettet (evt. magefett). Lavest mulig fettprosent=størst mulig magemuskler. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du har ikke størst mulig magemuskler bare fordi du har en lav fettprosent. Du må fortsatt trene opp magemusklene for at de skal øke i størrelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå