LowBalls Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hei! for en stund siden var jeg innpå en side, sånn tvshop side. og kom over et sånt magebelte som skal gjøre det enklere å få six-pack, bare ha det på magen e.l. men jeg har klart å glemme nett-siden og navnet på dette "belte saken" =P noen som vet hva jeg snakker om? og kan hjelpe meg å huske? Endret 6. juni 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, det er greit med slike ting der du på magisk vis får six-pack ja. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har mine tvil om effekten, ja God gammeldags trening slipper man nok ikke unna. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ikke kjøp den. Det er bare dritten, jeg har sånn selv... Du kan ikke få store muskler av å sitte på rævva. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan jo hende det funker da, greia skal jo bare minne deg på å puste med brystet og ikke magen. Magemusklene får litt å gjøre da, men bare litt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) body vibes den du tenker på? 6257237[/snapback] nei ikke helt sånn den jeg tenker på er større! til dere tvilere: skader vel ikke å prøve? EDIT. tror de solgte de jeg tenker på, på rimi for noen måneder siden Endret 6. juni 2006 av alex91 Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det funker ikke så ikke prøv Det er ikke en enkel måte å få se bra trent ut uten å faktisk trene og ha et bra kosthold. Det er en hard og lang vei, men den er så absolutt verdt det Lenke til kommentar
dioX Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det funker ikke så ikke prøv Det er ikke en enkel måte å få se bra trent ut uten å faktisk trene og ha et bra kosthold. Det er en hard og lang vei, men den er så absolutt verdt det 6257287[/snapback] off slitsomt!! Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tror ikke Body Vibes er noe bra, ihvertfall - mener å huske at hele greia går ut på at den dirrer hvis man er slapp i magen, slik at man hele tiden strammer magen. Tviler på om man får spesielt større muskler av det, altså Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 en muskel må rive muskelfibre for å vokse, en svak elektrisk impuls klarer ikke å rive muskelfibre, ergo. ingen volumøkning. å bruke et slikt belte er som å sitte å stramme musklene svakt hele tiden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 EDIT. tror de solgte de jeg tenker på, på rimi for noen måneder siden 6257278[/snapback] Så det lå noen slengt i en eske på Rimi i går, faktisk. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 EDIT. tror de solgte de jeg tenker på, på rimi for noen måneder siden 6257278[/snapback] Så det lå noen slengt i en eske på Rimi i går, faktisk. 6257350[/snapback] På Rimi faktisk. Ja da kan man vertfall regne med at det fungerer... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 At det/noe lignende selges på tvshop gjør ikke saken så mye bedre. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det funker ikke så ikke prøv Det er ikke en enkel måte å få se bra trent ut uten å faktisk trene og ha et bra kosthold. Det er en hard og lang vei, men den er så absolutt verdt det 6257287[/snapback] Støtter deg der, Aleks. Har prøvd det fantastiske magebeltet sjølv, hadde ikkje akkurat nokon super virkning. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 På ICA selger de AB Durapower... Noe jævlig kliss. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes synd på personer som betaler penger for å bli lurt. Gi heller pengene til meg så skal jeg fortelle deg hvordan du kan gå ned i vekt og få six-pack. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nå har ikke jeg testa det selv, men leste noen forbrukertester omkring slike apparater. Musklene ble visstnok mer fremtredende(hvis du da hadde noen fra før), men du bygger definitivt ikke noe nytt Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 De selges på Clash Ohlson også for de som er interesserte Vet ikke hvilket merke, men regner med effekten er den samme som beskrevet av flere ovenfor meg Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nå har ikke jeg testa det selv, men leste noen forbrukertester omkring slike apparater. Musklene ble visstnok mer fremtredende(hvis du da hadde noen fra før), men du bygger definitivt ikke noe nytt 6258297[/snapback] Hva mener du med mer framtredene uten at du bygger større muskler? At du forbrenner fett fra magen? Punktslanking er umulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå