mkon Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Syns den var oversiktilg og grei, ikke mye rot og tull. Akkurat slik en god side skal være Lenke til kommentar
Leon Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Enkelt og greit, kan man vel si? Synes det kommer bedre ut enn de fleste cs-klansider jeg har sett. Ryddig, oversiktlig og enkelt -- rett og slett. Synes brukervennligheten er god, og alt er overskitlig og alt det der. Jeg har én ting å utsette på det, dóg: Siden er kjedelig. Forferdelig kjedelig. Synes du har kommet mye bedre ut i en av de andre sidene du jobber med (basert på omtrent den samme koden?) -- http://www.dissolving-esports.com/ontime/Petter/Green_grey/ Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 er en bra side, men hadde ikke du sagt at det var en CS-klan side, så hadde nok ikke jeg forstått det. Men det at den ikke har masse cs-greier rundt omkring gjør den litt mer proff. men samtidig mindre gamer-aktig. kanskje du kan prøve å mikse de litt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Takker og bukker for all ros og kritikk Det hjelper mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå