xD^^ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Nja, da legger jeg ut enda en klanside til kritikk. Håper denne er bedre. Lenke. Det skal altså være til en Counter-strike 1.6 klan. Endret 8. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ikke gal den! Men når jeg hører ordet counter-strike klan, så forventer jeg å se feks en cs dude i headeren e.l. Kanskje det hadde vært en ide å gjort noe slikt? Altså, slik at folk skjønner med en gang de går inn på siden at det er en cs side Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hmm, mye mulig det. Kan prøve å mekke noe. Takk for kritikken! - Noen som har mer kritikk/ros? Endret 7. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 linken funker ikke. ikke i opera ialfall. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 linken funker ikke. ikke i opera ialfall. 6262872[/snapback] Ikke i Firefox heller. Har du lagt ned siden? Eller funker den bare i IE? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Funker ikke i IE heller.. sådeså! siden er nok nede.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Funker ikke i IE heller.. sådeså! siden er nok nede.. 6265187[/snapback] Tørde ikke prøve å starte IE, for senere å bli oversvømt i spam. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har ikke IE jeg så jeg kunne ikke sjekke. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Linken fungerer sannsyneligvis ikke fordi communityet Dissolving er nedlagt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Linken fungerer sannsyneligvis ikke fordi communityet Dissolving er nedlagt. 6265548[/snapback] Communityet Dissolving er ikke nedlagt, det starter derimot opp igjen. Det er bare jeg som har gjort noen endringer på siden, og tatt den ned. Siden kommer straks opp igjen Endret 8. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, er sjokkert over at communityet er nedlagt... eller nei.. alle skal ha sine egene "communitys" nå.. men altså.. det er ikke rom for 1 community for hver clan, da bør begrepet community endres i såfall. Man har catch, som er relativt stort, ellers har de andre blitt små, aftermath og team9 feks. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 For de som fortsatt vil se siden - Lenke. - Håper på mer kritikk/ros. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 siden var fin den. Men kan hende det bare er opera, men uansett hva jeg trykte på skjedde det ingenting, foruten om det (som sikkert ikke er din feil) så likte jeg det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Så veldig template ut da, skal du få noe respekt blandt klaner så må du komme med noe bedre enn det syns jeg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) siden var fin den. Men kan hende det bare er opera, men uansett hva jeg trykte på skjedde det ingenting, foruten om det (som sikkert ikke er din feil) så likte jeg det. 6266832[/snapback] Det er fordi de andre sidene ikke er laget, og menyen ikke lenker til noe. Så veldig template ut da, skal du få noe respekt blandt klaner så må du komme med noe bedre enn det syns jeg 6267474[/snapback] Template? Har lagd alt fra bunn av, så... Hva burde jeg gjøre da? Forslag? NB! - Dette er ikke gamingcommunityet Dissolving sin side, om noen trodde det. Endret 8. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er fordi de andre sidene ikke er laget, og menyen ikke lenker til noe.Så veldig template ut da, skal du få noe respekt blandt klaner så må du komme med noe bedre enn det syns jeg 6267474[/snapback] Template? Har lagd alt fra bunn av, så... Hva burde jeg gjøre da? Forslag? 6267777[/snapback] Sier ikke at du ikke har laget den, men den er så simpel. Kan minne veldig om Wordpress oppsett eller ett eller annet slikt. Prøv å vær litt mer kreativ kanskje Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, er sjokkert over at communityet er nedlagt... eller nei.. alle skal ha sine egene "communitys" nå.. men altså.. det er ikke rom for 1 community for hver clan, da bør begrepet community endres i såfall. Man har catch, som er relativt stort, ellers har de andre blitt små, aftermath og team9 feks. 6265677[/snapback] Skal nevnes at Catch er mer Gaming Portal enn et Gaming community. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Synes da den var litt stilig jeg da, en del så må fikses, men helt ok. Fikse linker, ordne på linken til sponsorene. En slags side om alle medlemmane i klanen hadde jo også hvert stilig da, sånn at du trykket på ett av navnene så kom det litt info om fyren og hva han har vunnet osv... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, er sjokkert over at communityet er nedlagt... eller nei.. alle skal ha sine egene "communitys" nå.. men altså.. det er ikke rom for 1 community for hver clan, da bør begrepet community endres i såfall. Man har catch, som er relativt stort, ellers har de andre blitt små, aftermath og team9 feks. 6265677[/snapback] Skal nevnes at Catch er mer Gaming Portal enn et Gaming community. 6267820[/snapback] Hehe, ja de har begynt å kalle seg det etterhvert... men altså, catch er et fjortiss opplegg.. veldig dårlig forum og de er elendige til å skrive news, de skriver to setninger så linker de til der de fant nyheten.. Fin side du har laget, men som det blir sagt, prøv å vær litt mer kreativ med designet. Ellers en veldig clean side Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Likte menyen den var fin. Det ble kanskje litt for mye hvitt? Skift litt på fargene, og lag et eget design på siden. Noe spesiellt. Da blir det bra vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå