Andy Rod Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Denne 'software upgraden' det snakkas så jevt om finn eg ikkje i programvaren eller på nett, korleis får ein tak i den? Og korleis kan eigentleg eit 1.3 mpx bilete oppgraderast til 2.1 mpx vha programvare? Virkar litt løye reint logisk! Takkar for respons :smile: Lenke til kommentar
Erik19 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hvilken software er det du snakker om? Jeg har aldri hørt om den i alle fall. Det som i praksis skjer er at det ligger inne en programvare i kameraet som fungerer om trent på samme måten som når du forstørrer et bilde i et bildebehandlingsprogram. M.a.o blir ikke bildet "større", det blir på en måte bare utstrekt og glattet ut... sånn at det ser større ut. Bare tull å bruke den høyeste oppløsningen. Tar bare mer plass, bruk et bildebehandlingsprogram... Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg lurer også på det...på esken står det: Up to 2.1 megapixels by software enhe'ancement! Er det noen som vet, så pliiiz svar! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå