Gå til innhold

Hold dere unna musikkbransjen!


Panic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pga. at man får helt avsmak av alt rundt det bandet. Jeg kunne sikkert likt Tool eller ihshan hvis jeg hadde giddet å sitte meg inn i det. Men når jeg blir dårlig bare på å tenke på bandet gidder jeg ikke det, og grunnen til at jeg blir dårlig er dere fans som skal mase konstant om bandene hele tiden. Tror ikke det er blir mye verre enn: Opeth, Tool, Emperor/Ihshan, Metallica og Iron Maiden fans. Heldigvis hørt jeg på Maiden og Tallica før jeg fikk avsmak fra alle disse fansene.

 

Edit: Isbilen har også et godt poeng :)

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Så det er feil å like eit band? Eg synest då vitterlig ikkje det er mykje mas rundt dei, at Metallica og Iron Maiden blir nevnt i samtlige trådar som omhandlar Metal ser eg på som ein selvfølge, Tool har ein tråd som me stort sett held oss i, ser heller ikkje problemet med å anbefale eit band du har høge tankar om i ein tråd der det blir etterspurt.

 

At det var Tool i dette tilfellet var tilfeldig, eg hadde reagert på samme vis om Metallica, Helloween, Iron Maiden, U2 eller SOAD hadde blitt nevnt.

 

Men eg er ingen forutinntatt og bitter menneskehater, så eg må vel akseptere at sånn er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...