Gå til innhold

Hold dere unna musikkbransjen!

Panic

Anbefalte innlegg

Hvilke artister/band burde holde seg unna musikken?

Her er noen eksempler jeg kom på i farten:

- Aylar Lie: Debuterer som artist i disse dager. Hennes coverlåt Boys Boys Boys er bare helt forferdelig!

- Paris Hilton: "Screwed" var helt forferdelig! Gir ut album i denne måneden! Singelen "Stars are blind" er faktisk ikke så verst, men ærlig talt! Hun skal jobbe hardt for å overbevise som artist!

- Helene Rask, Carina Dahl o.s.v har vel heller ikke noe i musikkbransjen å gjøre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man bør holde seg unna alle som egentlig ikke har noe i musikkbransjen og gjøre. f.eks folk som egentlig er skuespillere eller modeller. eller rett og slett jævlig kjent fordi faren er rik. (...og det var ikke jeg som sa Paris Hilton nå) :yes:

Lenke til kommentar
Tool. Pretensiøst piss for MENSA-medlemmer og andre snobbete fjols.

6259195[/snapback]

EEhhhh....er greit å ha egne meninger men den der var litt drøy. :roll:

6260069[/snapback]

Å?

Alt dette er jo subjektive meninger uansett. At folk kjøper musikken til disse artistene som "burde holde seg unna musikkbransjen" betyr jo gjerne at de liker den musikken? Jeg kan jo si at alle rap, soul, rnb og hiphop-artister/-grupper burde holde seg unna musikkbransjen fordi jeg ikke liker det. Akkurat som jeg kan si at Tool burde holde seg unna fordi jeg, i likhet med Isbilen, ikke liker dem.

Men hvis jeg skal svare i de samme baner som flere har gjort i denne tråden, kan jeg vel nevne Rune Rudberg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...