McBallerBuck Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) hei, jeg lurer på et veldig enkelt og greit spørsmål.. Jeg lurer på hvilket digitalkamera som er best av disse to: Nikon Coolpix L4 eller Fujifilm FinePix A500? Ønsker veldig gjerne oppladbare batterier.. Taaker for alle svar på forhånd.. Endret 6. juni 2006 av McBallerBuck Lenke til kommentar
budjet Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Du kan f.eks. se tester på "dinside.no" hvor begge disse kameraene er testet og også tildels sammenlignet. Du bør også kikke litt på andre tester da det ikke er gitt at alle er enig med Dinside. budjet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ingen av disse kamera kommer med oppladbart batteri. Det er imidlertid ikke noe problem å kjøpe en pakke med oppladbare batterier og en lader (koster 2-300 kroner). Og kutt gjerne ut overdreven bruk av smileys, så vil du få mange flere og seriøse svar, for da fremstår du selv som mer seriøs også Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vet ikke hvilke som er best, men jeg valgte L4. For min del var det gode testresultater fra flere forskjellige kilder som avgjorde valget. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ingen av disse kamera kommer med oppladbart batteri. Det er imidlertid ikke noe problem å kjøpe en pakke med oppladbare batterier og en lader (koster 2-300 kroner). 6287911[/snapback] Bruker disse kameraene noe uhorvelig mye strøm, slik at det spiser batterier? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vanlige alkaliske AA batterier vil nok bli borte som dugg for solen. Bruker du oppladbare ni-mh AA batterier, vil disse vare mye lenger pr. lading enn et sett alkaliske engangsbatterier. Skal du bruke engangsbatterier, bruk lithium. Disse er meget gode og varer mye mye lenger enn alkaliske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå