Gå til innhold

SCSI og Lyskort trøbbel etter cdbrennerulykke

Anbefalte innlegg

jeg har et problem, da jeg kom hjem så skulle jeg slappe av med litt musikk, men winamp ville ikke spille no og jeg fikk heller ingen lyd. Jeg sjekket alle lydinstillinger og sjekket alle ledninger, alt var i orden. Så jeg restarta og fikk en melding opp at windows ikke ville starte fordi den ville ikke skade noe viktig. Jeg ble anbefalt og ta ut alt nyinstallert hardware. Jeg låner for øyeblikket en cdbrenner og jeg har ikke plass til den i kabinettet så jeg må han den utenfor oppe en bunke med bøker. Da jeg kom hjem så jeg at denne bunken var rast og at cdbrenneren hang utafor. Jeg koblet derfor cdbrenner ut og startet maskinen på nytt. jeg startet opp i safe mode og tok en system restore til en igår da alt funket dfint(jeg bruker windows xp. Så,etter en restart logget jeg meg inn i windows og prøvde å spille av musikk igjen. Winamp ville forsatt ikke spille noen form for musikk(når jeg trykket på play skjedde det ikkenoe). Derfor gikk jeg inn på devicemanager og så at SCSI hovedport og lydkortet(Soundblaster Live Gamport hadde et utropstegn foran seg, og det sto "Could not start code 10"... jeg avinstallerte bege to men når jeg skal installere dem på nbytt får jeg bare samme feilmelding...kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...