tuxerator Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har en USB-minnebrikke, får både lagt inn og slettet data derfra, men når jeg sletter data så står det ikke at jeg får mer plass på pennen, men brukt plass oppdateres og blir mindre. Dvs, har jeg brukt 499 av 500 Mb og sletter alt så står det at jeg har 1 Mb igjen, men at det er brukt null. Problemet er at prøver jeg å legge inn hva som helst så får jeg bare beskjed om at det ikke er plass... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har ikke lagt seg en .Trash-mappe på USB-pennen? Ble det da jeg slettet filer fra nautilus på mp3-spilleren min. Endret 6. juni 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Har ikke lagt seg en .Trash-mappe på USB-pennen? Ble det da jeg slettet filer fra nautilus på mp3-spilleren min. 6256666[/snapback] Takk :!: Har ikke på "vis skjulte mapper", tenkte ikke på det i det hele tatt... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hehe, been there, done that. Banna og stod i lenge og så det ikke før jeg gikk i konsollet og tok en "ls". Lurer egentlig på hvorfor .Trash legges flere steder på disken(e) med samme bruker. Endret 6. juni 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tja, hadde det vært bedre om alle dataene hadde blitt kopiert ned til "hoveddisken" din, for å legges i ~/.Trash? Har også fundert over dette Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Tja, hadde det vært bedre om alle dataene hadde blitt kopiert ned til "hoveddisken" din, for å legges i ~/.Trash? 6256935[/snapback] Selfølgelig. Har du f.eks. 1.5 gig fil på en USB 1.1-disk, hadde det tatt evigheter å få flyttet den over til trash (og fra en evt. restore igjen), ja. Man får vel slettet alle filer i diverse .Trash-mapper rundt omkring fra søppelbøtta (trash:), uansett? Endret 6. juni 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vil nå tro det. Restore ja. Et lite problem der, ettersom alt blir bare flyttet inn i en diger monstermappe uansett... Vanskelig å gjenskape mappestrukturer da... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 dvs. dersom du sletter en mappe, så flyttes denne som en helhet inn i trash. Men sletter du masse småfiler inne i masse mapper, og angrer, vel, da sliter du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå