Bruno Mars Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 https://prisguiden.no/product.php?product_id=42580 Er dette et godt kjøp? Hva er forskjell på de 2 forskjellige utgavene ( https://prisguiden.no/product.php?product_id=42580 ). Jeg vil ha den råd utgaven, siden jeg mener den er tøfest! Begge har vel SLI? Lønner det swg å kjøpe f.eks. 2 stykk av den å kjøre SLI elller f.eks en 7900GT til samme pris (ET kort, ikke SLI)? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kjøp 7900GT istedet for SLI. Men ett 7600GT er et bra kort til den prisen det og. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 1x7900GT lønner seg absolutt. Det betyr også mindre strømforbruk og mindre støy. I tillegg har du mulighet til å oppgradére senere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 OK, takk for svar på det men... Hva er forskjellen på de 2 kortene? Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vet ikke helt va du mener, siden linkene dine er til samme kortet. MSI har 4 forskjellige utgaver av 7600GT. De du kan kjøpe i nettbutikker her hjemme er den vanlige utgaven og NX7600GT-VT2D256E-HD, som er HDCP klart. Kjøleren er annerledes og opptar to kortplasser. Tror den er lødløs , ivertfall i forhold til standardkjøleren som bråker øitt på full guffe. Har testet det ordinære 7600 GT og synes det gir bra grafikk. Du sparer jo noen lapper kontra et 7900 GT. Som sagt før, vil nok ikke 2 7600GT være en like bra løsning som et 7900GT. Eneste muligheten kan jo være å kjøpe et til 7600GT om en stund, når prisen er på det laveste. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Vet ikke helt va du mener, siden linkene dine er til samme kortet. MSI har 4 forskjellige utgaver av 7600GT. De du kan kjøpe i nettbutikker her hjemme er den vanlige utgaven og NX7600GT-VT2D256E-HD, som er HDCP klart. Kjøleren er annerledes og opptar to kortplasser. Tror den er lødløs , ivertfall i forhold til standardkjøleren som bråker øitt på full guffe. Har testet det ordinære 7600 GT og synes det gir bra grafikk. Du sparer jo noen lapper kontra et 7900 GT. Som sagt før, vil nok ikke 2 7600GT være en like bra løsning som et 7900GT. Eneste muligheten kan jo være å kjøpe et til 7600GT om en stund, når prisen er på det laveste. 6256830[/snapback] Takk for det svaret, var det det jeg lurte på Tror jeg kjøper det kortet du linket til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå