Stubbom Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) jeg har tenkt til å bestille disse : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316822&s=sc som bak høytallere i et 5.1 oppsett... noen som har noen erfaringer med disse?? Endret 6. juni 2006 av Stubbom Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) ville nok ikke bestilt de. Er personlig ikke så glad i horndiskanter. Hva med Tannoy Fusion 1 den fikk skryt i en test av den i fidelity for en stund tilbake "Jo jeg er imponert! Tannoy gjør det igjen, igjen og igjen. Og jaggu tror jeg Fusion 1 må være den beste minstemannen de har produsert så langt, og det sier virkelig ikke lite!" Fidelity juni 2005 Topp 10 anbefalte produkter. "Disse små høyttalerene fra Tannoy ser kanskje ikke ut som store greiene, men du verden for en lyd! [...] Nok et bevis på at Tannoy kan det med å lage små høyttalere med god lyd." Lyd & Bilde Nr. 5, 2005 Der har du utdrag fra to tester i norsk fagpresse! Endret 7. juni 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå