Zeus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei Jeg er i den sitvasjon at jeg skal bli far for første gang og tankene om hvordan bil jeg ønsker meg har skiftet litt retning, så nå vet jeg ikke lenger... jeg er forøvrig 21 år og budsjettet ikke er ikke alverden, men 50-70000 skal jeg klare Er det noen som har noe godt forslag å komme med ? Gjerne en litt morsom og fornuftig bil på sammet tid, så langt det lar seg gjøre mvh Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Kombinasjonen morsom + familebil er ikke noe du får for 70K men det finnes mange gode familiebiler å velge mellom for den prisen. Audi 80 2.3E/1.9TDI Quattro Avant Opel Omega 2.0/2.5TD GL STV BMW 525/525TD STV Toyota Camry 2.2XL/GL STV Ford Mondeo 2.0 GLX STV Nissan Primera 2.0LX STV Alle disse er innen din budsjett og har plass til barnevogn og har nok motor til å takle oppoverbakker og en forbikjøring eller to og er pålitelig. Men hviken av de overnevnte du bør velge er mer en smaksak siden samtlige er gode biler. Endret 7. juni 2006 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå