Krankemot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Når jeg kjøper ny pc, har jeg planer om å sette opp denne pcen som server... Innen den tid har jeg lyst til å lære meg litt om hvordan nettverk fungerer, hvordan severen fungerer, også ut mot internettet osv... har 2 bøker hjemme: Network essential for dummies, og tcp/ip for dummies, begge er på engelsk og er ganske tungleste(synes jeg) Så om noen vet om noern norske sider hvor jeg kan lære litt fra blir jeg glad. Snorre ^^ Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du finner mye info om dette her inne på forumet. Hvis ikke, finner du en god del bøker om emnet på Norsk. Er bare å ta en tur til bokhandelen, alternativt biblioteket om du ikke vil bruke 7-800 kroner på ei bok. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Wikipedia er et genialt verktøy Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Oops, glem det.... Endret 9. juni 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Istedenfor å tørrlese på teori bør du lage deg en plan over hva du ønsker å oppnå med serveren og nettverket ditt. På den måten får du autmatisk noen nøkkelord som du selv kan lete opp interessant informasjon ut ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå