kristbach Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei alle sammen Som ny bruker må jeg desverre poste mitt første inlegg i en halvekstatisk tilstand av frustrasjon Men til kjernen. Det hele begynte med at jeg gikk til innkjøp av spillet Drømmefall - den aller lengste reisen - for 3 uker siden som resulterte i følgende feilmelding; Etter flere tekniske mailvekslinger mellom meg selv og Funcom sin danske support avdeling, som inkluderte bla. sidelange Sysinfo rapporter, vedlagte bilde ovenfor og at spillet ble også testet på en annen pc av litt mindre kaliber, fungerte perfekt. . Svaret de ga meg var: "Du må passe på at pcen din er like up-to-date som den du testet spillet på".. No shirt sherlock Den var mer up-to-date ... Ooog .. Jeg kjøpte en mobil av typen Samsung SGH-D600E som inkl. programmet "Samsung PC Studio 3". Jeg installerer driver helt smertefritt, Windows finner drivern men så "glemmer" Windows samme driver 3 sekunder etter først å ha funnet den.. *Rive i håret* .. Og attpåtil får jeg "runtime-error" før "Samsung PC Studio 3" engang får startet opp skikkelig.. All hjelp tas imot med stoor takk og masse klemmer, hilsen "hjelpesløs" blond(ine) databruker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Det høres ut som pcen din kunne trenger formatéring, eller ivertfall nye drivere til hovedkort og skjermkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei. Velkommen til forumet. (snart vil du merke at du henger her alt for mye, tro meg) Pc'n din trenger antagelig ikke noen formatering eller nye drivere. den feilen du får på drømmefall kommer av en feil med instalasjonsprogrammet. (trur jeg hvertfall) søkte på erroren din på google og fant dette: [link til side] ang. denne formateringen folk hele tiden drar frem. min pc er 1,5 år. aldri formatert. Og den funker perfekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå