ZoRaC Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har kjøpt meg en Siemens SL45i, med 64 Mb MMC... Hvordan kan jeg gjøre om mp3-ene mine slik at de tar minst mulig plass og fortsatt har bra kvalitet? Linker til software hadde vært fint... :smile: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 23:25, skrev ZoRaC:Har kjøpt meg en Siemens SL45i, med 64 Mb MMC...Hvordan kan jeg gjøre om mp3-ene mine slik at de tar minst mulig plass og fortsatt har bra kvalitet? Umulig! Dersom du har mp3 filer så kan du ikke gjøre disse mindre uten å få dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 hent ned programmet "easy cd-da extractor" og bruk converteren der.. still inn sånn at mp3'ene blir på ca. 80kbit fikk rundt en times musikk inn på sl45'en min.. og høreproppen er ikke av så superduper kvalitet at du merker så himla forskjell. Lenke til kommentar
connect Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Rekomprimere filene på 96 kbit/s du... Da får du akseptabel (du hører ikke forskjell i vanlige (billige) ørpropper) kvalitet.. Til det vil jeg anbefale fx. Audiocatalyst...(Xing) Eller et annet mp3-komprimeringsprogramm... Men... du kan ikke gå ned i størrelse uten å tape kvalitet.. Du kan spare litt plass på å sette ned samplingsfrekvensen til 22KHz... Da taper du enda mer av kvaliteten... men sparer mye plass... Prøv deg fram til du finner et kompromiss mellom plass/lydkvalitet... Men jeg ville gått får 96kbit/s, 44KHz, Joint stereo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå