Betenkt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hvilke tjenester/programmer fra Google er best? De beste etter min mening er: Google Talk (kom igjen folks: BRUK DETTE I STEDE FOR MSN MESSENGER/WLM) Picasa (supert program! enkelt og morsomt å redigere, organisere og se) Google Maps (kjempe smart med både kart og satelitt bilde) Google Earth (Moro) Google Pack/Googe Update (enkel nedlating og update av de beste Google programmene) Flere kommer... Edit: Google Spreedheets er SUPERT! Begynne å bruke det i stede for Ms Exel tror jeg Kan du jo drive med et regneark på skolen og når du kommer hjem bare logge på å fortsette (eller omvendt) fordi de er lagra på nett. Fint at man kan laste opp Foreløpig må du registrere E-post'n din og få beskjed når du kan bruke/teste det, men etterhvert blir vel som andre ting. Håper det kommer en hel Office pakke på nett Endret 7. juni 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det så mange flere da? Bortsett fra det webbaserte Regnearket Titt også innom Fremtidige Googletjenester Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvordan funker det å være flere brukere pålogget samtidig for å samarbeide på et spreadsheet? Dersom det funker burde man overtale læreren til å kunne bruke google spreadsheets på eksamen! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Detvet jeg ikke! Det skal i alle fall fungere med at flere brukere kan logge seg på og fikse, men det står ikke noe om at man kan være pålogga samtidig Lenke til kommentar
sane88 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Google analytics er en bra stastikk service før alle som har en webside. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Er dette gratis? Trodde det kostet penger jeg :S Lenke til kommentar
clario Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det aller beste fra Google er og blir Gmail Lenke til kommentar
sane88 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Er dette gratis? Trodde det kostet penger jeg :S 6344233[/snapback] Om du mener Google Analytics, så ja den er gratis. Endret 20. juni 2006 av sane88 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Google Calendar er konge. Skulle bare ønske jeg kunne synkronisere den med mobilen min på en enkel måte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå