Gå til innhold

Skjermen driver med MAGI !!

techz

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har en Hansol 710d skjerm, som har fungert kjempe bra i et halvt år, intil i går natt, plutselig skjer dette:

Skjermen skromper inn av seg selv, i et normalt tempo, jeg rører ikke menyen på skjermen.

Resultat: jeg får ikke skjermen bra igjen. Bokstaver som i virkeligheten er like store, har forskjellige størrelser på forskjellige steder på skjermen.

Hva i granskauuen gjør jeg med dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

degauss i skjerm-menyen..

flytte høytalere og slikt bort fra skjermen. sjekke skjermkabelen og skjermkortet.

Om ikke dette virker så kan du jo sende inn skjermen og få en ny. (Har ikke hansol 3 års byttegaranti ellern o?). Uansett så går den på garantien når den er bare et halvt år gammel.

Lenke til kommentar

har sjekka kablene, har slått av skjermen, gjort det greiene du sa på skjerm innstilling saker, funker ikke..

virker som om skjermen buer innover i kantene .. er mest på høyre kant..

jævli rart, plutselig skrompa den inn ..

Lenke til kommentar

det kan ikke være så enkelt at det er instillingene på skjermen som har blitt tilbakestillt?

Har den kommet mye inn i kantene. Har du endret refreshraten så kan kantene og instillingene bli endret.

Forsøk deg frem på menyen til skjermen så kanskje det løsner.

Om ikke, og du mener du har forsøkt alt så kan du jo ringe hjelpen i den butikken du kjøpte skjermen så kanskje de har noen tips som kan være til hjelp.

Lenke til kommentar

Hadde et TNT2 Ultra kort og skulle installere nyeste drivere fra nvidia. Da begynte "skjermen" min å oppføre seg unormalt. Ikke mulig å få den til å slå seg på etter at skjermbeskytter hadde vært i bruk osv. Har du byttet skjermkort-drivere i det siste kan det være mulig å gå tilbake til eldre drivere.

Good luck!

Lenke til kommentar

innstillingene på skjermen er som før, 1280*1024 på 85hz refresh rate ..

har ikke innstallert noen drivere i det siste, siste jeg innstalerte var vel detanator 2 driverne eller noe sånt men det begynner å bli en stund siden ..

tror jeg skal høre med folka jeg kjøpte skjermen av, å få meg en ny en ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...