DJMartin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, i det siste har denne meldingen begynt å komme opp: Windows - Ingen diskett Det er ingen diskett i stasjonen. Sett inn en diskett i stasjonen. Avbryt / Prøv på nytt / Fortsett Den kommer når jeg starter og slutter blant annet winamp og Adobe Premiere... Har ikke noe cd eller diskett stasjon i. Hvis jeg trykker på en av knappene kommer den igjen. Hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du har ikke tilfeldigvis installert et antivirusprogram nylig? f.eks NOD32? Den kan av og til forsøke å scanne A: og slikt og skape en sånn feilmelding, du kan disable det i options. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, jeg hadde samme problemet, jeg deaktiverte diskettstasjonen og alt ble bra. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 En del tips her: Stop Windows from Randomly Searching the Floppy Drive http://www.annoyances.org/exec/show/article07-037 Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Hei, har ingen diskettstasjon og avast! antivirus. Det løste seg midlertidig med å kjøre en scann med spybot - search and destroy. Men takk, alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå