En græll grill Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kjøpte ASrock SLI32 eSATA2 og Opteron 165. Det viste seg at disse ikke ville samarbeide. Ringte til Shg.no's support og de sa at CPUen ikke passet sammen med kortet. Den CPUen jeg kjøpte var tydeligvis en OSA165CDBOX modell. For at den skulle passe måtte jeg ha en 165DAA6CD. ? ? Hva jeg synes er merkelig er at jeg aldri hørt om at det skulle være så nøye. Trodde alle s-939 HK skulle passe med s-939 CPU. Og er det noen som vet hva som er forskjellen på de to nevnte modellene? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 så du kjøpte det fra shg uten å bli opplyst om dette? Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Jepp. Da jeg ringte sa de at jeg burde sjekke nøye om tinga passet sammen før jeg kjøpte, og sendte meg denne lista i epost: http://www.asrock.com/support/CPU_Support/...939SLI32-eSATA2 Der ser du versjonen av opteron 165 jeg burde ha som de selvfølgelig ikke har på lager. En til ting. Hvis du bruker bygg-PC funskjonen på shg.no har du faktisk mulighet til å bygge en PC med nettopp de komponentene som jeg kjøpte. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sikker på at en biosoppfatering ikke fikser saken? Er kortet kompatibel med FX skal Opteron gå bra og! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Angrefristloven er en fin ting Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) BIOSoppdatering? Da må vel PC'n på først? Skal nå bytte CPUen mot en AMD Athlon X2 4200+ 2,2Ghz. Trenger egentlig ikke opteron så mye, da jeg ikke er så ekstrem på overklokking. Men om det ikke virker etter jeg får installert den nye blir det smikk! Angrefristloven er en fin ting 6256407[/snapback] Kjempefin Endret 6. juni 2006 av Twoofus Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Gjør det til rutine å dobbelsjekke, når du kjøper noe fra SHG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå