pgdx Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan barer vise til tråden jeg opprettet på ubuntuforums.org, men der har jeg ikke fått noe svar. Håper noen her kan hjelpe meg. Lyden funker som sagt ikke i det hele tatt. Men jeg finner ingen feilmeldinger. Driverne ser ut til å fungere og alt. Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har du eksternt lydkort eller er det interigert i hovedkortet? Jeg hadde et problem med lyd tidligere, men fikk fikset det ved å bestemme hvilket lydkort jeg skulle benytte inne på noen lydinstillinger eller noe sånt. Endret 6. juni 2006 av Jorsalfar Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det er internt, og jeg har bare ett. Jeg finner ingen steder jeg velger et annet lydkort enn det jeg har. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Og jeg får lyd hvis jeg kjører cat /dev/urandom > /dev/audio Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Ser at du har prøvd flere programmer uten hell, må jo være noe config-greier? Og med tanke på at du har cat'a til /dev/audio utelukker feil med rettighetene. En kjapp sjekk på google så ser jeg at flere har problem med at noe er på mute etter en oppgradering til dapper. Dobbelsjekke alsamixeren din. Endret 7. juni 2006 av nisselue Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Har brukt aumix og satt alt til fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå