Seebastian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg har ikke noe peiling på mobiler nå til dags, så jeg trenger bare en enkel telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, helst en med notatfunksjon med alarm. -GPRS: Nei -EDGE: Nei -Email klient:Nei (har ikke noe imot om de funksjonene er på mobilen, men trenger dem ikke) Form: -Klapp -Vekt: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. Gjerne en litt stor skjerm, -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 400 og 1000kr. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Gjerne nokia. har hatt før og er tilfreds med det. Åpen for andre merker også. -Kamera: Ikke nødvendig -Videokamera: Ikke nødvendig -Symbian: Ikke nødvendig -Infrarød port: Helst -Blåtann (Bluetooth):Helst. -Internminne: Usikker -Minnekort?: usikker -MP3: Helst, overlever uten -Radio: nei -UMTS: nei -Triband: Gjerne -wLAN: ingen betydning - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Vil helst ha god batterilevetid. Kommer hovedsaklig til å bruke den for å sende SMS og ringe, kamera og slikt er bare for fornøyelsen skyld. Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Samsung X200 Har IR, og en stor skjerm til å være i denne prisklassen. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hvis Nokia er et alternativ så har du jo denne med klapp. Den koster fra kr 848,- og leveres med GPRS for dataoverføring. Nokia 6060 har veldig lang standby-tid. Endret 7. juni 2006 av UllForEver Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva med Siemens AF51? Tror den skal ha alle funksjoner du trenger, og koster vel bare rundt tusen-lappen uten abonnement. http://www.amobil.no//tester/mobiltester/s...6554/konklusjon Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Sony Ericsson z300i Billig og enkel ville jeg tro Endret 7. juni 2006 av Ingeborg4 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sony Ericsson z300i Billig og enkel ville jeg tro 6261473[/snapback] Z300i er en super klapptelefon. Den har ikke de beste spesifikasjonene, men den hodler godt med i utviklingen. Kanskje litt femi? Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Thja, de der ser da ut for å passe helt perfekt for mitt bruk. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå