eikum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei alle sammen! Skal ha muntlig eksamen til fredag, får i morgen vite hva jeg kommer opp i.. Men jeg lurer på noe; 1. Får jeg i morgen et emne av lærern min også skal jeg ha en presentasjon for en senor? Får man et tema i alle fag? Eller er det noen fag som man må lese hele boka til, også 20 min før du skla presentere får du et tema? Jeg kan komme opp i; Norsk , NYere historie, Systemutvikling, BEDØK, Engelsk, Religion (som er VIF ) Petter Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 1. Får jeg i morgen et emne av lærern min også skal jeg ha en presentasjon for en senor?Får man et tema i alle fag? Eller er det noen fag som man må lese hele boka til, også 20 min før du skla presentere får du et tema? Du får vel vite faget i morgen, så har du forberedelsestid rett før du skal inn til sensor. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei alle sammen!Skal ha muntlig eksamen til fredag, får i morgen vite hva jeg kommer opp i.. Men jeg lurer på noe; 1. Får jeg i morgen et emne av lærern min også skal jeg ha en presentasjon for en senor? Får man et tema i alle fag? Eller er det noen fag som man må lese hele boka til, også 20 min før du skla presentere får du et tema? Jeg kan komme opp i; Norsk , NYere historie, Systemutvikling, BEDØK, Engelsk, Religion (som er VIF ) Petter 6255428[/snapback] Dette skal dere ha bestemt demokratisk på forhånd, forskjellige bestemmelser for hvert fag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå