Hypernicus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har denne dama vært eller kommer snart på TV3 programmet? http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176 Ikke det at jeg følger med, men akkurat den episoden skulle jeg likt å se Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har ikke vært, men vet ikke hvilken episode det er fra, eller sesong for den saks skyld. Hu dama er vel det vi forbinder med USA i disse dager.. Sprø, feit og ultrareligiøs... Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Haha, en kristen ekstremist på sitt beste. Lure seriøst på hvordan hu oppførte seg hjemme hos den andre familien. Alle ungan hennes var livredde og begynte å grine. hu klarte jo ikke å utale "the darkside" rett, men "the dorkside" hørtes det ut som Men hu gav meg en god latter. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Haha, uten å se på vidoen vil jeg tippe at det er hu feite kjerringa som ser ut som om hun bare har to tenner oppe eller noe slik. Riktig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hun ser jo ut som en djevel selv da, med den kjeften. Hahaha, jævla syke gale kjerring. Feit var hun også. :!: She is dOrksided! Endret 11. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ser ut til å være fra sesong 2. Se her. "Find me a church!" Dette må jeg nok få sett mer av , ja. Endret 11. juni 2006 av Montag Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 *mumler for meg selv*ligna litt på mamma*mumle* Religion er fint og flott det, men det er en ting. Man bør ikke fokusere på det negative. Ikke la det blir brorparten. Vi så jo selv på dama. Det var dorksided og mangel på Gud hun var så opptatt av. Og astrologi (falsk lære). Alle som ikke trodde på Jesus, måtte ut av huset. Helt frenetisk var hun. Istedenfor å roe seg ned å tenke på det paradiset Adam og Eva var i... Nesten samme med Islam. Istedenfor at alle de skal se på Vesten som vantro hunder - se heller på seg selv og dyrk sin egen religion. *beundre Buddister* Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 LMAO Den episoden lasta jeg ned. Kjempe digg... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg har sett den der for en tid siden, jeg må bare si at det er henne som virker som en ''darksided''.. Herregud, hun der bør sperres inne! Dessuten er rumoa hennes noe av det største jeg har sett! PS: Dorksided holloisen har vel med dialekten å gjøre. Tipper hun er sørstats white trash! Endret 14. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
joku Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 In Jesus name I pray! Haha, det var artig. Litt syn i ungan da. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA at det er mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå