Staalkontroll Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har plutselig fått et merklig problem med torrent generelt. Uansett hvilken torrent jeg starter får jeg opp melding av lignene slag: Noen som vet hva som kan være galt? Endret 6. juni 2006 av haddis Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe. Det var da en god beskrivelse av hva problemet er av uTorrent. Prøvd å reinstallere? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det er vel ikke dirkete noe install med uTorrent, men har prøvd tidligere versjoner av uTorrent uten å lykkes...har også prøvd Bitcomet , men fungerer like dårlig der.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 http://www.utorrent.com/faq.php#I_get_Erro...lts_the_torrent Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det er vel ikke dirkete noe install med uTorrent, men har prøvd tidligere versjoner av uTorrent uten å lykkes...har også prøvd Bitcomet , men fungerer like dårlig der.... 6255399[/snapback] Høres ut som du står bak en brannmur eller lignende! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det er vel ikke dirkete noe install med uTorrent, men har prøvd tidligere versjoner av uTorrent uten å lykkes...har også prøvd Bitcomet , men fungerer like dårlig der.... 6255399[/snapback] Høres ut som du står bak en brannmur eller lignende! 6310785[/snapback] En brannmur har veldig lite å si når det gjelder torrent-fila LOKALT på maskina Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har du veldig lange navn på katalogene dine som du legger torrents i? Prøv å lagre torrenten på fks c:\test for å så åpne den i uTorrent Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg får en lignende melding om jeg har en komplett nedlasting som jeg har flyttet i etterkant, men fortsatt prøver å seede den. D.v.s. at programmet ikke finner det jeg har lastet ned på den plassen jeg opprinnelig har lastet det ned til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå