Sportive. Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Hva synes dere ? Kan jeg vente meg noe bedre med sigma 70-300mm 4-5.6 ? For den som vil se flere trykk her Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Gigantisk bilde, forminske en del? Synes faktisk panoreringen ble for kraftig her, mistet en del av fartfølelsen. For midtstilt, skulle ha plassert han litt lengre til venstre i bildet. Og kanskje dra litt i spaken for kontrast. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg syns det var et bra bilde.. . Syns du var utrolig heldig, sikkert brukte en lukkertid på fks. 1/20? Jo lengre lukkertid jo større fartsfølelse men dess vanskeligere å få motivet klart/i fokus.. . Brukte du monopod?. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Håndholdt, 1/60 lukketid. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Vet hvor vanskelig panorering er og kan se at du har gjort en god jobb med det Ellers savner jeg litt krydder i bildet. Kontrast, som stoners sier, farger og kanskje noenting i bakgrunnen? Hva du kan forvente deg av det objektivet, vet jeg ikke. Har hverken prøvd det eller noen tilsvarende. Endret 7. juni 2006 av sthlm Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 I nærheten av det du kan forente av objektivet på en gråværsdag som dette ser ut til å være. Har samme objektiv selv, og det trengs endel lys til for å få "smell" fargene rett ut av kameraet. Mye kan hentes etterpå i bildebehandling, men det er en annen skål. Ellers er det vel så skarpt som det kan bli med 1/60 og håndholdt. Hvor mange bilder måtte du ta før du fikk et som satt sånn noenlunde som dette? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Tok vel ca 100 bilder, 36 var jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Litt ufokusert, og for sentrert. Får ikke frem essensen av motocross - svetten, slitet, farten og konkurransefølelsen. Syns det ble litt for kjedelig. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Syns du fikk mye fartsfølelse i forhold til lukkertid?. Har brennvidden innvirkning på panoreringen?. På samme måte som at bakgrunnen virker "større" når man bruker stor brennvidde ved fks. portrett foto?. Kan hende jeg roter litt nå men.. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå