cp-nilsen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Når jeg starter azureus så pleier det å komme en del feilmeldinger nede til høyre. Det virker som det er et problem med en slags brannmur, men det har alltid funket å bare trykke "hide all", ellers har alt funket fjell. Jeg oppgraderte nettopp til Ubuntu 6.06, og her skjer det samme. Men det skjer ingenting verken når jeg trykker hide eller hide all, noe som er veldig irriterendes, da denne dekker over workspace-velgeren. Noen som har peiling på hvordan jeg kan deaktivere feilmeldinger? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det samme skjer her. Har ikke orket å sett på det, så jeg restarter bare azureus når problemet oppstår Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hjelper det? Her kommer feilmeldingen opp med en gang programmet starter, og det ser ikke ut til å gå vekk Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Samme problem her. Kanskje noen skulle gidde å sende en bug-report? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan det være noe med rettigheter? Et villskudd: Prøv å starte azureus som root? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Kjent bug, i mange distroer så vidt jeg har forstått. eks: http://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?t=2...ghlight=azureus Endret 6. juni 2006 av LessThanJake Lenke til kommentar
ratix Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Argghhhrrh, irriterende bug... den lille meldingen ligger til og med på toppen av alle vinduer og hvis azureus ikke har et vindu oppe (ikon i tray) så er eneste løsning å pent drepe java. edit: LessThanJake: på tide å bytte ut nudlene med noe nyere? Endret 6. juni 2006 av ratix Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 edit: LessThanJake: på tide å bytte ut nudlene med noe nyere? 6255935[/snapback] Tror ikke det finnes noen Gimmick-logo, og ikke er jeg noe geni i Gimp/Inkscape, så jeg får bare vente. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tror ikke det finnes noen Gimmick-logo, og ikke er jeg noe geni i Gimp/Inkscape, så jeg får bare vente. 6255975[/snapback] Gimmick-logo ja, et problem med det er jo hva som skal avbildes. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som har fått fiksa dette? Utrolig irriterendes.. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 de har fikset det i CVS, last ned herfra: http://azureus.sourceforge.net/index_CVS.php og følg instruksjonen: "To use, rename the downloaded Azureus2xxx-Bxx.jar file to Azureus2.jar to replace your old jar in the Azureus program dir" ..så ordner det seg.. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Funka fjell!! takker Lenke til kommentar
saxin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har dere lagt merke til bug'en som oppstår når du tester om porten er åpen? Hver gang du føger Wizard og skal skrive inn portnummer vil det bli to like tall. Skal jeg skrive port 5000 så skriver programmet automatisk 55, når jeg taster inn 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå