pian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ja, emnetittelen sier det vel egentlig. Har slitt i hele dag med følgende problem: Jeg har en dynamisk generert tabell som ramser opp en del elementer, og enkelte av disse er skjult for brukeren. Ved å klikke på + åpner det seg en del skjulte rader. Planen var da å bruke NAME attributt på hver tablerow, men det viser seg å ikke være så lett. Joda, .NET klager ikke, og ikke IE. Men javascript finner ikke igjen radene med getElementsByName - fordi det kun gjelder en del html-elementer. Så da tenkte jeg å forsøke med TBODY rundt de aktuelle gruppene. Men der kom det et nytt problem, nemlig at .NET ikke har noen måte å skrive ut TBODY i en asp:Table, og at det ikke er tillat med Literals inne i en asp:table. Noen som kan hjelpe? :o Det gjør ikke noe om fremgangsmåten er annerledes enn illustrert her, så lenge det går an å gjøre programmatisk fremstilling av tabellen. Edit: Dette er en WEB applikasjon... Endret 6. juni 2006 av pian Lenke til kommentar
pian Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hm, virker ikke som om noen med erfaring med dette problemet? Uansett, i dag fikk jeg endelig til en løsning så jeg poster den her for at andre kan få nytte av det. Lag en tabell Legg til rader manuelt, med id = int i++ Er raden en med skjulte rader under seg, legger man i første celle inn en literal. Lagre denne raden. Er raden den siste av en gruppe skjulte, gå til den lagrede raden. Gå til celle 0, control 0. Skriv en link som sender med første og siste rad's id. Lag et javascript som går gjennom radene mellom "fra" og "til" og gjør de synlig / usynlig. That's it! utrolig men sant... Veldig pseudokode men gidder ikke paste hele greia hvis ingen skal bruke det, er det noen som lurer så send PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå