Gå til innhold

Sikkerhetskopiering av DVD - DVD-cover?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter for tiden litt og kopierer dvd-filmene mine da det er utrolig kjedelig at de orginale ripes opp og blir ødelagt (Er ikke så flink til å ta vare på de små runde). Jeg finner bilder av coverene på nett og printer ut slik at jeg også får et cover likt orginalfilmene, men jeg sliter med og finne coverene til norske filmer, som feks Elling og Izzat.

Noen som har tips til sider hvor jeg kan finne norske dvd-cover?

De orginale DVD-ene skal stå sikkert i et skap uten å få en skramme fra nå av :dribble:

På forhånd takk.

PS: Jeg har sett hvor fort tråder med spørsmål som KAN relateres til piratkopiering stenges. Og jeg vet mange av dere nå vil tro at jeg sitter å laster ned filmene og brenner ut, noe jeg faktisk ikke gjør. Uansett om jeg hadde gjort det, så er det ikke ulovlig å spørre om det jeg gjør, og heller ikke ulovlig og svare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg er ganske sikker på flaming nå, så legger jeg til et utrdrag fra retningslinjene, og som alle kan se, strider dette ikke imot dem.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Men det er faktisk ikke piratkopiering det er snakk om.

Mye bedre å ha ekte kopier av film og musikk, enn kopier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...