Gå til innhold

Problemer med fart på DVD-brenning

Anbefalte innlegg

Jeg har en HP Pavillion ze2247, specs her.

Jeg kjøpte i dag en spindel med 50 DVD+R plater på Clas Ohlsson. Det er (såvidt jeg kan se) samme plater som jeg alltid har brukt. Utenpå spindelen og på selve platene står det 8x certified, samme fart som jeg alltid har brent med. Problemet er det at når jeg skulle brenne den første DVD-en så ville ikke Nero brenne raskere enn 2.4x.

Jeg googlet litt, og så at folk pekte på tre ting; brenner satt på PIO og ikke DMA, firewall lager problemer (den skjønte ikke jeg helt), eller jeg måtte oppgradere firmware.

Jeg fant ut at alle enhetene mine var stilt på "DMA hvis tilgjengelig," slo av firewallen, og lastet ned firmware fra HP.com for å oppgradere fra 1.02 til 10.8. Men når jeg åpnet programmet (bilde her), så fikk jeg bare en feilmelding når jeg trykket FW Flashup fikk jeg bare denne feilmeldingen.

Så nå sitter jeg fast. Noen som vet hva som problemet er? Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... Jeg har lastet ned det programmet herfra, så jeg skjønner det ikke helt hvis jeg har fått feil program. Men jeg skal prøve. Takk. :)

Edit: Jeg fant dette nå - er det noen som kan fortelle meg om det er dette som er problemet mitt?

Endret av meet-loaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...