leifeinar Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 har en ultraportabel med 2 x 256 mb tenkte og slenge inn en 1 gb brikke. må den installeres på noen måte? i bios eller noen andre innstillinger? mulig dette er litt teit spøramål Lenke til kommentar
pian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har aldri hatt noe behov for det. Men sjekk at den takler 1 GB brikke! det finnes eksempler på maskiner som må ha 2x256 eller 2x512 for å fungere. Og ofte har laptoper begrensning på 1 GB totalt... så sjekk det med leverandøren før du gjør noe. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Max Component Density: 512mb hva vil det si? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Max Component Density: 512mb hva vil det si? 6255531[/snapback] Vet ikke, men ikke hijack tråden, lag din egen. trådstarter: Sikker på at du i det hele tatt har nok slots? Det kan være du må stille timings og kanskje spenning, men vanligvis står dette på auto.. så den finner det selv. Endret 6. juni 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 jo visst har jeg slotts, har Toshiba Portege R200-110 PM753 1,2 GHz den har en stk inne bygd 256 brikke, og en slott det står en utskiftbar en. pcn støtter 1280 mb i form at 1 stk 256 og en 1024 brikke. da kjøper jeg bare 1 brikke og prøver jeg.... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kan stemme at den ene modul er festet til printkortet ja.. og du har 1 slot utenom. pleier å være sånn kjøp og prøv du Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Finn deg en DDR2 SO-DIMM PC2-3200-brikke og skru den inn du. Noen bærbare gir beskjed ved første oppstart at RAM-størrelse er endret, og du må trykke F1 for å bekrefte dette. Så skal du være i gang. Jeg anbefaler deg å gå for Crucial eller Kingston, grunnet generell høy kompatibilitet i drøssevis av maskiner. Bare pass på å kjøpe en DDR2-brikke, ikke DDR(1).. Moal: Det høres veldig ut som om den høyeste type minnemodul maskinen din tar er 512MB. Har du to spor regner jeg da med at det er max 1GB i din maskin. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 tenkte på denne brikken skrev mail til netshop og fikk anbefalt denn. synest den har veldig fin pris Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Den skal jo funke på akkurat samme måte som Crucial Kingston eller alle andre merker med samme spesifikasjoner. Men det vet du ikke før du har prøvd. Enkelte maskiner kan være kresne på hva de liker av RAM, så det er bare å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå