DuckDuckGoose Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg skal gå til anskaffelse av en ny kaffekanne, da min gamle ikke holder særlig lenge på varmen. Er det noen som har tips til kaffekanner som holder lenge på varmen, men som ikke koster 1000,-? Mmmmmmmm.. kaffe Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Stor termos. Trenger ikke dyre saken for at den skal holde kaffen rimelig varm tilstrekkelig lenge. Eller trenger du en ny kaffekanne å bruke i selskaper o.l.? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, den må kunne brukes til litt finere anledninger også.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg kjøpte en hvit, helt nøytral kaffekanne på Nille for 99,-. Holder kaffen min fersk og god lenge nok for meg. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hva er lenge nok for deg da? Og hvor stor er den kannen du har kjøpt? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjøpte en stålkanne til foreldrene mine i julegave. Har plass til 10 kopper (1,2L ca), og kaffen man kokte til frokost, er varm når man kommer hjem fra jobb. Kostet rundt 300,-. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei du Jeg jobber i en jernvarekjede og vil anbefale deg enten tigerkanner eller thermos. Unngå for all del kanner under literen. Enkelt og greit; Fordi et badekar ville vært varmt lengre enn ett lite glass med vann i. Jo mere mengde, jo mere energi. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Si meg, under 1000 kr? Vurdert å kjøpe noen kanner som ikke er lagd av gull? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hei du Jeg jobber i en jernvarekjede og vil anbefale deg enten tigerkanner eller thermos. Unngå for all del kanner under literen. Enkelt og greit; Fordi et badekar ville vært varmt lengre enn ett lite glass med vann i. Jo mere mengde, jo mere energi. 6260774[/snapback] Takk for tipset! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 De nøytrale hvite fra nille(og andre sjapper) er jo gyselige. Jeg ville ikke engang brukt de om jeg hadde en uteligger på besøk. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 At Nille-kanna mi er stygg kan jeg være enig i, men at utseende på kanna har noe som helst påvirkningskraft på kaffekvaliteten betviler jeg på det sterkeste. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kjøp en hvit fra nille, og sett på en rød sløyfe hvis du får finere besøk Gjesten burde være glad til om det får kaffi, hehe Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 hehe, er vel kanskje ikke utseendet som er det viktigste, for meg ihvertfall! det er at den kan holde på varmen og aromaen på kaffen som er viktigst! skal stikke innom nille og sjekke ut kannene der! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hva med og bare kjøpe en presskanne , og lage etter behov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå