Langtind Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hei, vi har en 360, to stikker og er to kamerater som gjerne vil spille på lag mot andre på Live, går det? Takk for hjelpen! Endret 6. juni 2006 av Langtind Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sansynligvis ikkje. Kvifor kan ikkje dykk berre spille uten Live? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 For det er så utrolig mye mer moro å spille mot andre på Live Vi har spilt så sykt mye mot hverandre, tenkte vi skulle få noen nye utfordringer... Lenke til kommentar
teekej Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Må dere absolutt spille sammen? Dere kan jo spille bare enplayer på live. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det vet jeg, og det er det vi gjør nå... Men det hadde blitt utrolig mye mer moro om vi kunne spilt samtidig, på samme lag... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kjøp deg/dere PRO EVOLUTION SOCCER 5. Der fungerer det+ at det er mye bedre fotballspill Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hadde jeg visst det så hadde jeg garantert kjøpt det ja... Men nå har jeg svidd av nok penger på moro de siste dagene (360 + ekstra stikke + ett par spill), så det får vente til PES6 Endret 6. juni 2006 av Langtind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå