phax Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hoi, hvordan får jeg fjerna dørtrekket på en golf 3? har fjerna de to skruene bak håndtaket, og fått løsna klipse greiene.. det jeg sliter med er vindussveiva. den må vel av på et vis.. noen som vet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Mener vindussveiva bare kan dras rett ut, men tørr ikke garantere det.. Aldri tatt av dørtrekka på min.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 hm, ok.. skummelt og bruke makt.. får se om det funker. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skulle fått gjort dette jeg også, vinduet på høyre side bak funker ikke Pluss at høyttalern i høyre fordør ikke funker den heller Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vil tro det er en plastikk-dings der som vil knekke av, men den koster uansett sikkert ikke mer enn 10-20kr hos VW-forhandler. Det var hvertfall slik i min audi 80 1989, betalte 10kr for plastikken. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 fant ut av det! den innerste ringen skal bare dras i motsatt retning av sveiva, så løsner det. er sånn klipsesystem. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Men hvordan løsner man resten da? Har ikke sånn sveiv jeg, men skjønner ikke hvordan resten er festet Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 åkei, må vippe av dekselet med håndtaket, bak der er det to skruer, og ellers er det bare å bruke musklene. er festet med sånne pop/klips ting.. (gudene vet hva man skal kalle det.) ta tak i ene hjørnet og riv til så finner du fort ut. bakdørene vet jeg ikke, har ikke sånn jeg.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 En vakker dag skal jeg sveise igjen bakdørene Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjøp haynes sin reparasjonshåndbok til bilen din Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Kjøp haynes sin reparasjonshåndbok til bilen din 6257723[/snapback] ja hadde nok ikke vært så dumt og hatt. får se om jeg kommer over den en plass. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjøp haynes sin reparasjonshåndbok til bilen din 6257723[/snapback] ja hadde nok ikke vært så dumt og hatt. får se om jeg kommer over den en plass. 6258007[/snapback] Mekonomen, BilXtra, Torshov, osv.. Veldig praktisk, spesielt for oss (meg) uten så mye teknisk innsikt.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men ingen steder er den så rimelig som, hold dere fast: Biltema Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Men ingen steder er den så rimelig som, hold dere fast:Biltema 6261462[/snapback] men blir litt dyrt for meg ettersom jeg må kjøre 15 timer for å komme til nærmeste biltema... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Holder med 45 minutter hver vei for meg, men siden jeg stadig vekk er til byen så går det for det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå