CrackaBoi Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Max cpu-volt i BIOS er 1.70,men CPUen er jo ikke særlig varm. Kan noen forklare meg forskjellige metoder for å øke volten? takker for hjelp. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 du har stilt samme spørsmål i et annet forum og fått svar skjekk der Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei du. Ja jeg så svaret ditt der, og takk for hjelpen, men jeg tror ikke mitt hk har slik jumper, så jeg trenger andre løsninger. Ellers takk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 er du helt sikker for g og e kortet er temmelig like Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Konge snekkern!! Jaggu hadde du rett! Tenk at jeg har overklokket med det kortet siden mai uten å se den jumperen? Idiot. Men uansett, i morgen skal jeg sjekke hva jeg kan presse CPUen til på 1.75 volt! takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå