karpov Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som kan anbefale en meget stillegående vifte til denne kjøleren? Skal brukes på en Pentium M 930. Skal kanskje klokkes til 3,4Ghz. Lenke til kommentar
Bonanza Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har du kjøpt den allerede? Jeg monterte nemlig akkurat min, og med den fulgte det en 120mm vifte med, og den hører jeg ikke noe til. Så vidt jeg ser har de den kun med vifte på Komplett.no f.eks. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er forskjellen på "SCNJ-1000" og "PLUS" at på sistnevnte følger det med en 120mm vifte? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du en variabel motstand/viftestyrer eller er du avhengig av å kjøre på stock-speed? AtW Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 uansett hva ville jeg hatt en viftestyring her. DU trenger ikke mye airflow til en så svær kjøler. HW.no sin test konkluderte nettopp med att det er små forskjeller på vifter. Det er også ganske liten forskjell i pris. SilenX vifter er visstnok de beste, Papst er også bra. Mist skal ikke være så gale. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 uansett hva ville jeg hatt en viftestyring her. DU trenger ikke mye airflow til en så svær kjøler.HW.no sin test konkluderte nettopp med att det er små forskjeller på vifter. Det er også ganske liten forskjell i pris. SilenX vifter er visstnok de beste, Papst er også bra. Mist skal ikke være så gale. 7150483[/snapback] Jess, testen vite at blant kvalitetsmerker, så er det viftehastigheten som i praksis bestemmer lydnivået, stort sett alle PC-vifter har samme typer blader, og er ellers veldig like. (forresten var det jeg som gjorde den testen , hadde egentlig vært artig å få testet flowen også, fant noen som hadde et instrument for å måle det) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå