Mr.Anki Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei.. Jeg skal montere en ny psu på en marskin.. Jeg bestilte en psu og skulle til og montere den da jeg så at den store ledninga var for stor ... Se på bilde nedenfor. Så spørsmålet er: kan noen finnen en psu som har den samme størrelsen som den kontaktet som er øverst på bilde ? Psu'en må være på 360 W eller mere På forhand TAKK.. Mvh anki Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Bare kjøp en overgang, koster større deler av en femtilapp... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 du trenger ikke en ny psu. det holder fint med en overgang til noen få kroner. hvis jeg forsto deg rett er det denne: [link til overgang] Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 du trenger ikke en ny psu. det holder fint med en overgang til noen få kroner.hvis jeg forsto deg rett er det denne: [link til overgang] 6254222[/snapback] er det et bedre alternativ enn og kjøpe ny psu ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Passer en sånn ?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, den passer! Blir selv nødt til å kjøpe en overgang, bare omvendt, fordi mitt nye HK krevde 24 pinners ATX kontakt, men PSUen hadde bare 20 pins! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 så det vil passe garantert ? Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, det passer garantert... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 da er den bestilt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ofte går det bra å bruke en 24-pin PSU på et 20-pinks HK. De PSU'ene jeg har sett har en delbar kontakt, 20 + 4. Eller hvis det ikke er noen komponenter i veien så lar man bare de 4 ekstra pinnene "henge" utenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå