AudiA4 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, Som emnetittelen sier, skriv ned hvilken bil du har, hvilken årsmodell det er, hva km-standen er nå og hva du har reparert på den hittil. Kan starte selv da: Audi A4, 1,9 TDI - 1998 - 125 000 KM - Ingen reperasjoner, siden jeg kjøpte bilen i starten av året. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 No offence, men det virker som om du ønsker å skape en tråd med mange besvarelser. Tviler på at du er interessert i å lese hvilken bil alle forumbrukerne har. Du kunne jo i det miste å prøve å spice opp førstetråden Kan hende jeg bare er teit og tar fullstendig feil. Saab 95 2,0 T - 2005 - Usikker på km - Reparert flere ganger, bla.a kollisjonsskade (ikke vår feil) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Mazda RX-7 [FD3S] 94' modell. 50 500km, null reparasjoner. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) No offence, men det virker som om du ønsker å skape en tråd med mange besvarelser. Tviler på at du er interessert i å lese hvilken bil alle forumbrukerne har. Du kunne jo i det miste å prøve å spice opp førstetråden Kan hende jeg bare er teit og tar fullstendig feil. Hehe, jeg skjønner hva du mener....., men jeg vil se hvilken biler folk har, og hvor mye de er kjørt nå....og hvor mye problemer de har hatt ettersom kilometrene går.... Vil ta det som vurdering når jeg skal bytte bilen min ganske snart..., så fint å vite eventuelt hvilke biler som holder seg bra forhold til km... Endret 6. juni 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du kan jo sjekke showcase seksjonen i forumet Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 No offence, men det virker som om du ønsker å skape en tråd med mange besvarelser. Tviler på at du er interessert i å lese hvilken bil alle forumbrukerne har. Du kunne jo i det miste å prøve å spice opp førstetråden Kan hende jeg bare er teit og tar fullstendig feil. Hehe, jeg skjønner hva du mener....., men jeg vil se hvilken biler folk har, og hvor mye de er kjørt nå....og hvor mye problemer de har hatt ettersom kilometrene går.... Vil ta det som vurdering når jeg skal bytte bilen min ganske snart..., så fint å vite eventuelt hvilke biler som holder seg bra forhold til km... 6255040[/snapback] Okei, da beklager jeg:) Kunne kanskje vært en idè å sette opp vote? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) No offence, men det virker som om du ønsker å skape en tråd med mange besvarelser. Tviler på at du er interessert i å lese hvilken bil alle forumbrukerne har. Du kunne jo i det miste å prøve å spice opp førstetråden Kan hende jeg bare er teit og tar fullstendig feil. Hehe, jeg skjønner hva du mener....., men jeg vil se hvilken biler folk har, og hvor mye de er kjørt nå....og hvor mye problemer de har hatt ettersom kilometrene går.... Vil ta det som vurdering når jeg skal bytte bilen min ganske snart..., så fint å vite eventuelt hvilke biler som holder seg bra forhold til km... 6255040[/snapback] Okei, da beklager jeg:) Kunne kanskje vært en idè å sette opp vote? 6255395[/snapback] Jeg er ny på forumet da .....vote? Men kanskje det er best hvis folka her bare skriver inn det jeg spør om....letteste for meg Endret 6. juni 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) tralla la jeg har i hvertfall en mitsu colt 92-modell, den har kjørt 54000km, og den er sort. hvis nye hjul er en reperasjon (de gamle kunne fort ha kostet meg livet) så har jeg vel lagt i 10.000kr. og nytt høyt bremselys bak, det var vel 50kr. så da blir det 10.050kr i reperasjoner så langt.. kommer mer etterhvert, er noen småting. men har bare hatt bilen i en måned... kan jo nevne noe av det som kommer: * her om dagen rygget jeg opp en litt humpete grusvei, da datt det ene blinklyset framme ut, så noen av plastfestene der har knukket. * også er 2 av 3 fester til potta rustet av, så det blir nok kanskje en liten rustfri potte snart * litt for mye lakkskader (bolber i lakk, stooor ripe langs hele venstreside og litt dårlige tidlige utbedringer) * slitne dempere Endret 6. juni 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fiat UNO 45s, 1990, 86000km. Skiftet viftereim, eksosanlegg og dynamo for 4 år siden, siden har det ikke vært noen reparasjoner.. Lenke til kommentar
underground Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Honda Accord Aerodeck 1987 modell 2 liter 125 hester gått 270000 Reparasjoner mens jeg har hatt den. Sveisa rust i bakre hjulbuer Skifta bremseskiver foran skifta bremseklosser foran nye sommerdekk rundt hele Snart ny drivstoff sensor (ellernosånt) er hvertfall gåen så jeg må ta av ledningen til ECU for å få startet når bilen er varm Motoren er det beste på hele bilen. Går som ei klokke og bruker nesten ikke olje Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Har en bil til: Toyota Carina E 2,0 Diesel - 1992 - Ca. 370 000km - Dieselpumpa er ferdig nå snart tror jeg, må parkere bilen med nesa nedover hvis man vil at den skal starte. Det blåste ganske kraftig en dag, og bilen blåste ned i en grøft....lå i 90 grader, startet helt fint, en del kosmetiske skader, eller så går motor veldig fint, bortsett fra dieselpumpa, og bilen kjøres veldig mye i året....og får service kun eller nesten bare hver gang før den skal godkjennes ToYoTa<3 Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Honda CRV 1998 modell gått 89000 Har byttet bremseklosser og registerreim, øvre bærekule foran og et knirkestag(leddet stag til stabilisatorstaget bak), bortsett fra det har alt virket fint. Fikk ny sensor fra honda(den som leser av nøklen til startsperren) og skiftet den selv. Motoren går veldig bra og bruker lite olje og startet alltid lett. Biler som dette(8år gammel) begynner det jo å bli litt småfiks på. Bakdørene går veldig tregt i hengslene, det har de alltid-nytter jo ikke å smøre de opp heller. Denne bilen kan anbefales hvis den har fått godt stell fra tidligere eiere(e). Endret 6. juni 2006 av Baardson Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For det første har ikke denne tråden noe med bilteknisk å gjøre, den skulle vært postet i 'Annet'. For det andre er det en telletråd, noe som er uønsket. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg