Gissan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hurra jeg fikk til å årne bildegalleri 6253028[/snapback] Hehe! "Årne" høres ut som et gammeldags versjon av navnet "Arne" Fikk litt latterkrampe da jeg leste dette! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Syntes ikke den var så bra jeg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, det var jo morsomt Lest den opp igjen og opp igjen, still don't get the point. Lenke til kommentar
pian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Like lite gullkorn som denne posten? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kresen her vettu, ikke ALT som er morsomt her nei.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Kresen her vettu, ikke ALT som er morsomt her nei.. 6254843[/snapback] Er noe mystisk ved denne siden av forumet som jeg ikke skjønner meg helt på, menmen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kvifor skulle det være morosamt å sei "Hurra jeg fikk til å arne bildegalleri" Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Kvifor skulle det være morosamt å sei "Hurra jeg fikk til å arne bildegalleri" 6255510[/snapback] Fordi det skrives ordne, og ikke årne kanskje? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 og det heter "en gammeldags versjon", ikke "et gammeldags versjon" som du sa i første post. Ingen av delene var morsomme. Skrivefeil er som regel ikke morsomme Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 og det heter "en gammeldags versjon", ikke "et gammeldags versjon" som du sa i første post. Ingen av delene var morsomme. Skrivefeil er som regel ikke morsomme 6255732[/snapback] Som jeg sa, det er noe mystisk med denne delen av forumet. Som "narkis-hjørnet" i byn. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Beklager, men du har nok ein litt annan humor enn mange andre her, det var ikkje spesielt morosamt i mine auge heller. Hadde passa betre i Klagemuren. Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe, jeg synes egentlig tråden ble litt morsom uansett; skjekk tittel: "Liiiiten" skrive feil! Greit nok (eller egentlig ikke, burde ta meg en tur til klagemuren ) at man skriver liten med mange i-er, men orddelingsfeil er aldri akseptabelt. Særlig ikke i denne sammenhengen skrivefeil - for all del Lenke til kommentar
shakur Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 gullkornet i denne posten, var vel topicen... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kvifor skulle det være morosamt å sei "Hurra jeg fikk til å arne bildegalleri" 6255510[/snapback] Fordi det skrives ordne, og ikke årne kanskje? 6255552[/snapback] Hva med at det heter skrivefeil og ikke skrive feil? Det må da være et gullkorn. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Folk på dette forumet får utrolig ofte "latterkrampe", "lættis" og anfall av "LOLOOLOLOLOLOLO" av så å si ingenting. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Folk på dette forumet får utrolig ofte "latterkrampe", "lættis" og anfall av "LOLOOLOLOLOLOLO" av så å si ingenting. 6258352[/snapback] noen folk ja.. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 dette var ikke morsomt, jeg kan skrive mye mere feil en det bare søk etter "flemming +spam +itavisen" på google Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Du burde bli straffepult for å spamme forumet. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hehe, jeg synes egentlig tråden ble litt morsom uansett; skjekk tittel: "Liiiiten" skrive feil! Greit nok (eller egentlig ikke, burde ta meg en tur til klagemuren ) at man skriver liten med mange i-er, men orddelingsfeil er aldri akseptabelt. Særlig ikke i denne sammenhengen skrivefeil - for all del 6256370[/snapback] eid ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå