Dofty Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg surfet litt på IMDb.com istad og da fant jeg et ganske så mistenkelig emne som var satt til 2008 - Halo, hva kan dette være? Et nytt spill? Og det er ikke Halo 3 det er snakk om for det er HER. Hvis du søker på "Halo", da finner du masse info og div. andre ting som er ganske så forbløffende. Jeg har funnet ut at Laura Prepon som spiller "Donna" i "That' 70's Show" er stemmen til en Marine på Halo 2. Og at Jen Taylor(Cortana) har spilt inn stemmer til Mario Kart DS og er stemmen til Princess Peach og Toad. det er drit kult å søke etter en person eller serie som du liker, så ender du sikkert opp på et spill du elsker, jeg søkte på "That' 70's Show" og da så jeg Laura Prepon som stemmen til Marine på Halo 2... /Christoffer Endret 6. juni 2006 av Dofty Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 >> 2008 - Halo, hva kan dette være? Halo-filmen vel. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det med Donna i That's 70's show tror jeg at jeg har sett og hørt før tidligere her på forumet... Det er litt stilig ja Endret 6. juni 2006 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har du ikke hørt om Halo-filmen? Kommer i 2008. Produseres av Peter Jacksons selskap (Wingnut films tror jeg de kaller seg) i New Zealand. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 ja, faen det glemte jeg! jaja... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 off-topic: dofty: heter christoffer jeg også, fet navn ikke sant. on-topic: det er nok filmen det ja. gleder meg veldig. Hvis det spiller helt likt spillet. håper jeg de tar med hele serien. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 jeg også, gleder meg sinnsvakt ja, det er et kult navn... Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 blir nokk en god film men alle sammen venter på... ?!?... HALO 3! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bombe at hun som spiller Donna har stemme til en Marine... Hun er jo mer mann enn de fleste her inne ;P Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 du veit det er dame-marines også på Halo 2? men nå er det vel de fleste kvinnene som er i hæren er jo da ikke så feminine heller da... unntatt Gay Army.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå