ka1ser Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Blir student i Trondhjem til høsten, og må derfor skaffe meg et sted og bo. Jeg lurer derfor om noen kan komme med gode tips til en sindig nordlending Og hvor mye får man hver måned, og hvordan er fordelingen stipend/lån? Takk Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) ta kontakt med SiT, studentsamskipnaden i Trondheim... De kan hjelpe med en del forskjellige alternativer. Flytter du alene eller har du med deg folk du skal studere med? Skal du bo "alene" er det ikke dumt å bo i en studentby (som moholt) første året, man får hvert sitt (ikke så store) rom og deler kjøkken og bad... Ellers kan jeg anbefale å flytte i egen leilighet straight away, men det forutsetter at du har tid til å lete etter leilighet (du burde isåfall starte allerede nå) og at du har noen å flytte med... http://www.sit.no/content.ap?thisId=1044 <-- check it out Voll- og Lerkendaboligene er de peneste og nyeste av de jeg har vært på, Moholt er et mye større kollektivt område, de påstår de har pussa opp mye i det siste åra, men jeg har ikke sett så mye til det personlig... Endret 6. juni 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
reverto Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du er ikke den første som har spurt. Hybel i trondheim (må skaffes) Lenke til kommentar
reverto Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Plotter inn kartene jeg lagde for Zethyr i hans tråd slik at det blir lettere for deg å få et godt bilde over hvordan bydelene ligger i forhold til universitetene. Sjekker du sit, adressa og hybel.no burde det ikke være noe problem å skaffe et krypinn her i byen. Endret 6. juni 2006 av reverto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg