Gå til innhold

Simulasjon spill bilder.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nordlyset i FS er urealistisk :p

derfor er det mange som fjerner det...

 

Anbefales å ta en tur innom Flightsim.no og FS2004.com

6542157[/snapback]

 

Hehe, jeg er enig i at det er urealistisk ja :p . Men hvilket fly er det du har bilde av lenger oppe der? 737-500? :hmm: Og hvilken produsent er det? link?

 

737-500/-600 er i hvert fall jeg veldig glad i, sammen med PMDG 747-400 :dribble:

 

EDIT: Det som kanskje irriterer meg mest med FS2004 er at bakken blir så fryktelig uklar. Det kan du se på den ene bildet mitt også, kanter hvor det plutselig blir veldig uklart

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Godt å se at det enda er FS2004 piloter her :love:

 

Fløy akkurat en kort tur her på nattestid, fra ENGM til ENBR(flesland). Har flydd den mange ganger nå, men alltid en trivelig tur(jeg glemte å stille klokka til nattestid da :p )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EDIT: Æsj, bildene blir mye dårligere så fort jeg lagrer som jpeg, men jeg må det for at de ikke blir altfor store :no:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Fint å se at det er en del som liker sim her :thumbup: . Legger med noen bidrag her jeg også (klikk for større bilde).

 

Først et par fra FS9

Småflytur i nordNorge;

tilhyrelx0.th.jpg

 

En titt utenfor den gamle terminalen på Fornebu flyplass;

terminalfornebuas5.th.jpg

 

Inn for landing Shipool Amsterdam Sas Boeing 737;

landeshipoolfz7.th.jpg

 

Landing Amsterdam;

landingamsterdamxc9.th.jpg

 

Også noen bilder fra GTR

Ferarri F360 på Monza;

gtrmonzaf360fw8.th.jpg

 

I mål på Silverstone med Ferarri F550;

gtrf550silverstonejw4.th.jpg

 

Noen fra den nye GTR2, (som vi alle gleder oss til)

Ferarri F575 under formasjonsrunden i hardt regnvær Barcelona

gtr2formasjonregnlp8.th.jpg

 

F575 på Barcelona

gtr2f555ac8.th.jpg

 

Og til slutt et bilde fra Live For Speed;

liveforspeedaltmaxjl5.th.jpg

Lenke til kommentar
wow. mange fine bilder av Flight simulator 2004 her. skal skaffe meg den modden som gjør at norge bor bedre kvalitet på og bedre grafikk på flyene :)

 

noen som har link? :p

6604997[/snapback]

 

En unik mod som gjør at norge ser bra ut? :p Det har jeg ikke hørt om, men du har masse du kan installere: Norway scenic, veier, broer, flyplasser osv. Les på flightsim.no...

 

Er det mod som gjør at flyene ser flotte ut også altså!? :roll: Tror ikke det, men om du har noen intensjoner om at spillet skal være realistisk, så burde du skaffe deg noen pakker som feks. PMDG 737 og ikke minst PMDG 747 "queen of skies" :p . Level-d 767 er også veldig bra. Eller skal du bare suse rundt i jagerfly og sneie tretopper som en hvilken som helst fyllik? :tease:

Lenke til kommentar

Syns vannet så sablabra ut på det siste bildet Sablabra!

Det er forresten ikke orginal B737-400 jeg bruker heller, det kan kalles en 737-700 bastard: kittyhawk 737-700, PMDG lyder, og paneler og fysikk fra noen andre fly. Har surret en del med egne blandinger av fysikk/lyder/utseende.

Har forsjåvidt også PMDG, men har ikke klart å lære meg FMC'en, og heller ikke funnet ut hvordan jeg kan få gps inn i det flyet, så da er jeg bokstavelig talt lost på alt annet enn visuell flyvning med PMDG.. :D

Når jeg ikke flyr den 737-700, syns jeg Capt sim 727 er morsom, der er det knapper nok for enhver smak, god gammel analogteknikk på sitt værste...

 

@Ciwie, Du finner også mange paneler/fly og teksturer i filbiblioteket til :)www.flightsim.no

Lenke til kommentar
Syns vannet så sablabra ut på det siste bildet Sablabra!

Det er forresten ikke orginal B737-400 jeg bruker heller, det kan kalles en 737-700 bastard:  kittyhawk 737-700, PMDG lyder, og paneler og fysikk fra noen andre fly. Har surret en del med egne blandinger av fysikk/lyder/utseende.

Har forsjåvidt også PMDG, men har ikke klart å lære meg FMC'en, og heller ikke funnet ut hvordan jeg kan få gps inn i det flyet, så da er jeg bokstavelig talt lost på alt annet enn visuell flyvning med PMDG.. :D

Når jeg ikke flyr den 737-700, syns jeg Capt sim 727 er morsom, der er det knapper nok for enhver smak, god gammel analogteknikk på sitt værste...

 

@Ciwie,    Du finner også mange paneler/fly og teksturer i filbiblioteket til  :)www.flightsim.no

6605442[/snapback]

 

Vannet ser bra ut fra stor høyde, men veldig nært ser det ut som slim :p . Jeg flyr jo rimelig høyt mesteparten av tiden da. Søk på "fs9wat.zip" på avsim library.

 

Når det gjelder fmcen så burde du absolutt lære deg den! Hvis jeg programmerer den riktig, så tar jeg kun av manuelt, skrur på auto piloten, og den flyr hele turen for meg. Jeg må selvsagt endre litt på auto piloten på approach og landing, men den lander selv. Det er egentlig ganske enkelt når du forstår den, på flightsim.no er det masse guider også. Helt enkelt så må du fylle inn hvor du starter og hvor du skal. Så må du fylle inn waypoints/vor osv, og eventuelt jetways. Ellers så er det bare å fylle in flaps, cruise altitude osv :)

 

EDIT: Fine bilder, Agg! Hva slags fly er det, og hvor flyr du?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...