LuftWaffel Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, Var en tur ned i mimregata tidligere i dag og lette etter Another World. Det viste seg at det er blitt relansert for pc. Man kan kjøre i orginalversjon eller prøve en litt oppgradert utgave med bedre bakgrunner og oppløsning. Av spill jeg husker rangerer dette helt klart blant de beste. Mimre mimre.. Mulig dette er gammelt nytt men skitt au. http://www.anotherworld.fr/anotherworld_uk/index.htm Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ja, sist gang jeg spilte igjennom dette var vel for en 13-14 år siden på min gode gamle Amiga 500. Fint han tok seg tid til å forbedre denne gamle traveren. Edit: Trodde først det var hele spillet vi fikk laste ned fra siden hans, men det var visst bare en demo. Jaja, sjitt au. Endret 6. juni 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ahhhh..... jeg elsket også dette spillet. Husker at jeg var imponert over grafikken og animasjonene i det. Hadde det på Amiga jeg også. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg likte også dette spillet.. sitter å leser historien om det nå... Syntes 'taktikken' hans når han ville ha den originale intro-musikken på Console-versjonen: Interplay had imposed on me new songs for all the game levels. They also wanted to replace all the music made by Jean-François. I had yielded for the extra songs, but I wanted to keep the music of the introduction, as it perfecly matched the atmosphere and the animation timing. This became a real struggle, and at the time, we would only communicate by fax, and my letters became firmer each day. Interplay was in a strong position with the development of the game and did not want to back down. So I took drastic measures. I thought of creating an endless fax. A huge fax of a meter long in which I wrote in big letters "keep the original intro music". I would insert it in the fax, enter the number, and when the transmission started, I would tape both ends of the letter together, which would create a circle that went on and on until there was no paper left in the offices of Interplay, at the other end. Even so, all this paper coming out of their machine had little impact. It was Anne-Marie Joassim, Delphine Software's lawyer, who sorted out the situation by applying pressure. She spoke in my favour and demanded once and for all that the original music was kept. Morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå